- Ciężar [kg]: 0,400
- Ilość montowana w aucie: 2
- Gwint wewnętrzny [mm]: 12 x 1,5
- Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
- Długożć opakowania [cm]: 21,5
- Szerokość opakowania [cm]: 8
- Wysokość opakowania [cm]: 8
Dodaj opinię
(09.10.2015)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE L3870
(09.10.2015)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE L3871
(03.02.2015)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE L2820
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | A71674 |
4U | FT-A-71674 |
A.B.S. | 230089 |
ACEMARK | 206997 |
AISIN | JTRFC-003 |
ASAM | 70554 |
ASMETAL | 17FI2600 |
AUTLOG | FT1356 |
AUTOMOTOR | PSD2285 |
AYD | 9101242 |
BENDIX | 040630B |
BGA | SR2208 |
BIRTH | RD0441 |
BORG BECK | BTR4478 |
BOSAL | 101-581 |
COMLINE | CTR3018 |
CORTECO | 49398894 |
DEEZA | FI-T205 |
DELPHI | TA1506 |
DENCKERMAN | D130015 |
DIEDERICHS | 1345204 |
DJ PARTS | DE1985 |
DYS | 22-00309 |
ETS | 05.TR.396 |
EUROREPAR | 1634882080 |
FAG | 840 0904 10 |
FAI | SS475 |
FARE SA | RD033 |
FAST | FT16007 |
FEBI | 11279 |
FIAT | 7702035 |
FIAT | 7752285 |
FIAT | 9946949 |
FIRST LINE | FTR4478 |
FIRST LINE | KTR4478 |
FLENNOR | FL166-B |
FORMPART | 1402014 |
FR REDAELL | F-107 |
FRAP | F1466 |
G.U.D. | GSP201143 |
GSP | S070137 |
KAGER | 43-0036 |
KAMOKA | 9010015 |
KAWE | 8500 15101 |
KEY PARTS | KTR4478 |
KLAXCAR | 47230z |
KRAFT AUTO | 4313070 |
LANCIA | 7752285 |
LANCIA | 9946949 |
LEMFO | 21195 |
LEMFO | 21195 01 |
MANDO | MTG055656 |
MAPCO | 19065 |
MAXGEAR | 69-0298 |
MDR | GSP-S070137 |
METZGER | 54016808 |
METZGER | 84016808 |
METZGER | F-107 |
MEYLE | 216 020 4684 |
MGA | DR5113 |
MOOG | FI-ES-4684 |
MOTAQUIP | LVTR599 |
MOTAQUIP | VTR599 |
MS | 21195-PCS-MS |
MS | 21195-SET-MS |
NK | 5032344 |
OCAP | 0280441 |
OPENPARTS | SSE1001.11 |
OPTIMAL | G1-277 |
OTO_DITAS | A2-5993 |
Omnicraft | 2395665 |
PATRON | PS1046 |
PEX | 12.02.040 |
QH BENELUX | QR2860S |
QUARO | QS9803/HQ |
QUICKSTEER | TR7062 |
QUINTON HA | QR2860S |
REDAELLI R | F-107 |
RIW | FI2018 |
RTS | 91-00198 |
RUV | 915820 |
SASIC | 9006342 |
SBS | 19065032344 |
SIDEM | 19237 |
SKF | VKDY 312021 |
SPIDAN | 44510 |
STARLINE | 18.28.720 |
STELLOX | 51-01242-SX |
SWAG | 70 71 0029 |
TALOSA | 42-03102 |
TEKNOROT | F-451 |
TOPRAN | 205 479 |
TRISCAN | 8500 15101 |
TRW | JTE170 |
VAICO | V24-7112 |
VEMA | 16653 |
WILMINK | WG2035932 |
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Monroe to uznany producent części samochodowych. Najlepiej znany jest z produkcji wysokiej klasy amortyzatorów, cenionych za skuteczne łagodzenie wibracji i wstrząsów, ale również za wyjątkową wytrzymałość. Niemal od początku istnienia, firma produkuje amortyzatory, co pozwoliło zebrać ogromne doświadczenie oraz wypracować wydajne procedury, a także opracować skuteczne procesy produkcyjne. Już w 1926 roku pojawiły się pierwsze amortyzatory Monroe, które do dzisiaj są cenione przez kierowców i fachowców z całego świata.
Dzisiaj oferta firmy Monroe jest o wiele bogatsza, niż w początkach działalności. Flagowymi produktami wciąż pozostają amortyzatory, jednak asortyment uzupełniają również inne części zawieszenia. Są to m.in. sprężyny, stabilizatory oraz zestawy mocowań. Ponadto, producent poszerza swoją ofertę, dołączając do niej podzespoły z innych kategorii. W asortymencie marki Monroe znajdują się dzisiaj między innymi drążki kierownicze, tuleje czy przeguby.
Monroe to marka dobrze znana na rynku części zamiennych. Tysiące referencji sprawiają, że firma należy dziś z pewnością do liderów tego obszaru rynku. Z pewnością na popularność części zamiennych Monroe ogromny wpływ ma również wysoka jakość tych elementów. Przynajmniej częściowo wynika ona z faktu, że części zamienne powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne części przeznaczone do pierwszego montażu. Producent części samochodowych Monroe jest bowiem dostawcą dla takich producentów, jak Citroen, BMW czy Toyota.