- Parzyste numery artykułów: 14184
- Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5
- Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 0,300
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 32712 |
4U Autopa | A60051 |
4U | VV-A-60051 |
A.B.S. | 230020 |
ABTEX | BBR4008S |
ACEMARK | 201036 |
AIC | 55109 |
AISIN | JTRVG-017R |
APLUS | 11256AP |
ASAM | 70560 |
ASMETAL | 17VW1235 |
AUDI | 1J0 422 812 |
AUDI | 1J0 422 812 A |
AUDI | 1J0 422 812 C |
AUTLOG | FT1013 |
AUTO-SPEED | 290RT04278 |
AYD OE | 91-00145 |
AYD | 9100145 |
AYWIPARTS | AW1310424R |
BBR | 001-10-19756 |
BENDIX | 040682B |
BGA | SR9622 |
BIRTH | RD3036 |
BORG BECK | BTR4675 |
BRÜCK GERM | 1J0422812A-EURO |
BSG | BSG 90-310-077 |
CAUTEX | 754969 |
CAUTEX | 773863 |
COFAP | TDC01002M |
COMLINE | CTR2076 |
CORTECO | 49399514 |
CPB | 504992 |
DAKAtec | 150025 |
DELPHI | TA1666 |
DENCKERMAN | D130129 |
DJ PARTS | DE1139 |
DLZ | TE0660R |
DODA | 1130030118 |
DYS | 22-01018-1 |
EGT | 301350EGT |
ETS | 31.AJ.408 |
EURO ESPAÑ | 1J0422812A-EURO |
EUROREPAR | 1634866280 |
FAG | 840 0890 10 |
FAI | SS613 |
FARE SA | 35376 |
FARE SA | RD185 |
FARE-MX | RD185 |
FENOX | SP32116 |
FENOX | SP32117 |
FIRST LINE | FTR4675 |
FLENNOR | FL432-B |
FORMPART | 1102008 |
FORTUNE LI | FZ1543 |
FR REDAELL | 6-110A |
FRAP | F1663 |
G.U.D. | GSP201131 |
GOOM | TR-0039 |
GSP-BR | S070040 |
GSP | S070040 |
HART | 422 121 |
JPG | 1144600680 |
KAGER | 43-0491 |
KAMOKA | 9010081 |
KAMOKA | 9010082 |
KAWE | 8500 29121 |
KLAXCAR | 47196z |
KM GERMANY | 029 0123 |
KM GERMANY | 29 0123 |
KRAFT AUTO | 4310025 |
KRAFTVOLL | 13020106 |
KRAFTVOLL | 13030543 |
LEMFO | 17624 02 |
LYNXAUTO | C4074R |
MAG | 301191602850 |
MANDO | MTG055776 |
MAPCO | 59896 |
MAXGEAR | 69-0191 |
MDR | GSP-S070040 |
MEHA AUTOM | MH20249 |
MERTZ | M-S0173 |
METALCAUCH | 53146 |
METALCAUCH | 77752 |
METZGER | 54004702 |
MEYLE | 116 020 8285 |
MGA | DB7662 |
MGA | DR7472 |
MGA | DR7603 |
MONROE | L29121 |
MOOG | VO-ES-8285 |
MOTAQUIP | VTR307 |
MS | 17624-PCS-MS |
MTR | 12162362 |
MTR | MT3595 |
NAKATA | N 1062 |
NEO CTR | CE0975R |
NK | 5034754 |
OCAP | 0283036 |
OCAP | 0283086 |
OE Germany | 801444 |
OPENPARTS | SSE1037.01 |
OPTIMAL | G1-543 |
OSSCA | 00163 |
Omnicraft | 2395477 |
PATRON | PS1065R |
PLYOM | P754969 |
PLYOM | P773863 |
PROFIT | 2302-0448 |
ProfiPower | 4S1069R |
QH TALBROS | QR3040S |
QUARO | QS6588/HQ |
QUICKSTEER | TR7800 |
QUINTON HA | QR3040S |
REDAELLI R | 6-110A |
REINHOCH | RH01-0012 |
RIDEX | 914T0049 |
RIDEX | 914T0143 |
RIW | AU2319 |
RIW | VW2006 |
RODRUNNER | RA-A-513 |
RODRUNNER | TR-A-508 |
RTS | 91-00907-1 |
RUV | 915741 |
SASIC | 9006384 |
SBS | 19065034754 |
SCHNIEDER | VAS22.00004 |
SIDEM | 37433 |
SKF BRAZIL | VKY 4896 |
SKF | VKDY 311012 |
SKODA | 1J0 422 812 |
SKODA | 1J0 422 812 A |
SKODA | 1J0 422 812 C |
SPIDAN CHA | 46922 |
STARLINE | 40.14.720 |
STC | T453146 |
STC | T477752 |
STELLOX | 51-00145-SX |
STELLOX | 51-00145A-SX |
SWAG | 32 71 0010 |
SYD | 1J0-422-812 |
SYD | 1J0-422-812IT |
Stark | SKTE-0280048 |
Stark | SKTE-0280144 |
Storm | 96083 |
TALOSA | 42-02060 |
TEBO | 501120 |
TEKNOROT | A-508 |
TEKNOROT | A-513 |
TOPRAN | 107 701 |
TREVI | TRTT1087 |
TREVI | TRTT1092 |
TRISCAN | 8500 29121 |
TRW | JTE350 |
TTC | 07.37.041 |
Technika | RS292 |
VAICO | V10-7006 |
VARTEX GER | 46-274186 |
VEMA | 16128 |
VW | 1J0 422 812 |
VW | 1J0 422 812 A |
VW | 1J0 422 812 C |
WILMINK | WG1996057 |
WILMINK | WG2031747 |
WILMINK | WG2243515 |
WILMINK | WG2290121 |
WILMINK | WG2290809 |
WXQP | 361411 |
WXQP | 361527 |
WXQP | 381725 |
YTT | Y612038 |
ZEKKERT | SN-2255 |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.