- Parzyste numery artykułów: 50 71 0001
- Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 2
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Ciężar [kg]: 0,33
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
(07.09.2021)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG 62 71 0006 (Oś przednia, z prawej)
(07.09.2021)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG 62 71 0007 (Oś przednia, z lewej strony)
(07.09.2021)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny SWAG 62 91 9383 (Oś przednia po obydwu stronach)
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | A25947 |
4U | FR-A-25947 |
A.B.S. | 230112 |
ACEMARK | 205657 |
ACEMARK | 205658 |
ANKA | 21225-1115 |
APEC | AST6352 |
APLUS | 11388AP |
ASAM | 70587 |
ASMETAL | 17FR1601 |
AUTO-SPEED | 290RT04439 |
AYD OE | 91-00277 |
AYD | 9100277 |
AYWIPARTS | AW1310073L |
BENDIX | 040313B |
BENDIX | 040314B |
BIRTH | RS0656 |
BORG BECK | BTR4126 |
BSG | BSG 30-310-065 |
BSG | BSG 30-310-066 |
CORTECO | 49401503 |
DELPHI | TA986 |
DENCKERMAN | D130059 |
DYS | 22-00726 |
EGT | 301387EGT |
ETS | 06.AJ.333 |
ETS | 06.TR.269 |
FAG | 840 0741 10 |
FAG | 840 0742 10 |
FAI | SS330 |
FARE SA | RD117 |
FEBI | 06302 |
FEBI | 6302 |
FIRST LINE | FTR4126 |
FLENNOR | FL961-B |
FLENNOR | FL962-B |
FORD USA | 880X3270EA |
FORD | 5 021 414 |
FORD | 6 095 346 |
FORD | 6 120 232 |
FORMPART | 1502003 |
FORTUNE LI | FZ1072 |
FR REDAELL | F-13 |
FRAP | F861 |
G.U.D. | GSP201067 |
GSP | S070152 |
HART | 420 440 |
JPG | 1544603280 |
KAGER | 43-0584 |
KAMOKA | 993230 |
KAWE | 8500 16009 |
KRAFT AUTO | 4312110 |
LEMFO | 11666 01 |
LEMFO | 11666 03 |
LYNXAUTO | C4155L |
MANDO | MTG055702 |
MAPCO | 19735 |
MAXGEAR | 69-0295 |
MDR | GSP-S070152 |
MEYLE | 716 020 3368 |
MGA | DR8081 |
MONROE | L16009 |
MOOG | FD-ES-3368 |
MOTAQUIP | LVTR291 |
MS | 11666-PCS-MS |
NAPA | NST6352 |
NK | 5032504 |
OCAP | 0290656 |
OCAP | 290656 |
OPTIMAL | G1-072 |
PATRON | PS1111L |
PROFIT | 2302-0078 |
QH TALBROS | QR1834S |
QUARO | QS4185/HQ |
QUINTON HA | QR1834S |
REDAELLI R | F-13 |
RIDEX | 914T0368 |
RIW | FO2011 |
RODRUNNER | TR-FO-402 |
RTS | 91-00615 |
RUV | 915206 |
SASIC | 9006353 |
SBS | 19065032504 |
SIDEM | 3230 |
SKF | VKDY 314031 |
SPIDAN CHA | 45583 |
STELLOX | 51-00277-SX |
STELLOX | 51-00277A-SX |
Stark | SKTE-0280276 |
TALOSA | 42-00931 |
TEKNOROT | FO-402 |
TOPRAN | 301 368 |
TREVI | TRTT2261 |
TRW | JTE199 |
VAICO | V25-9610 |
VEMA | 16467 |
WILMINK | WG2239029 |
WILMINK | WG2292611 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.