- Cisnienie [bar]: 0,5
- Ciśnienie [Pa]: 7
- Średnica [mm]: 58,9
- Wysokość [mm]: 29
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 1304010 |
ALFA | 4256223 |
ALFA | 4256227 |
AUTOB | 1304010 |
AUTOB | 4256223 |
AUTOB | 4256227 |
FIAT | 1304010 |
FIAT | 4256223 |
FIAT | 4256227 |
FORD | B2AZ810-0F |
FORD | D3HZ810-0A |
FORD | E0HZ810-0A |
FORD | E2NN810-0AA |
FORD | E6HT810-0AA |
FORD | E6HZ810-0D |
FORD | E8TH810-0BA |
JAGUA | C18460 |
LADA | 2101-1304010 |
LANCIA | 1304010 |
LANCIA | 4256223 |
LANCIA | 4256227 |
OPEL | 64 10 878 |
QUINTON HA | FC43A |
SEAT | HB1 170 120 0 |
SKODA | HB1 170 120 0 |
TRISCAN | 0401 |
TRISCAN | 1435-1 |
ALFA ROMEO
|
AUTOBIANCHI
|
FIAT
|
JAGUAR
|
LADA
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
SEAT
|
SKODA
|
VOLVO
|
WARTBURG
|
ZASTAVA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica wody to kluczowy element każdego samochodu. To jej praca sprawia, że płyn chłodniczy jest nieustannie chłodzony i tym samym silnik posiada optymalne warunki pracy i nie dochodzi do jego przegrzania. Ewentualne uszkodzenie chłodnicy wody doprowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Budowa chłodnicy wody jest stosunkowo prosta. To poziome panele lub pionowe rurki, pokryte cienkimi blaszkami, których rola polega na odprowadzaniu ciepła. Konstrukcja tego elementu została zaprojektowana w taki sposób, by nawet w najtrudniejszych warunkach nie doszło do wrzenia cieczy chłodniczej.
Największym mankamentem chłodnicy jest jej delikatna budowa. By skutecznie odprowadzać ciepło, chłodnicę charakteryzuje duża powierzchnia, a co za tym idzie konstrukcja z cienkiego materiału, wielu cienkich rurek oraz jak największej ilości żeberek. Ponadto podzespół został umiejscowiony z przodu pojazdu, gdzie jest największy dostęp do powietrza. Niestety nawet niewielki kamień jest w stanie doprowadzić do uszkodzenia i nieszczelności, co jest równoznaczne z koniecznością wymiany chłodnicy na nową.
Typowe objawy uszkodzenia chłodnicy wody to brak mocy silnika, czerwona lampka na desce rozdzielczej oraz ubytki płynu chłodniczego. Z reguły za wspomniane dolegliwości odpowiada powstała nieszczelność. Jazda samochodem z dziurawą chłodnicą wody, z której wycieka płyn, to bardzo prosta i szybka droga do przegrzania i zniszczenia silnika. W takim przypadku trzeba kupić nową chłodnicę.
Na szczęście nowa chłodnica wody to stosunkowo niewielki wydatek. Zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę zniszczenia do jakich może dojść na skutek bagatelizowania uszkodzenia tego elementu oraz odwlekania wymiany w czasie. Po wysokiej jakości chłodnice wody od sprawdzonych marek zapraszamy do naszej oferty.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.