- Grubość [mm]: 20,5
- Średnica wewnętrzna [mm]: 41,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 115,0
- Średnica otworu [mm]: 80
- Ciężar [kg]: 0,473
- Dla numeru OE: 202 411 06 15
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 61728MR |
ACEMARK | 186279 |
AKRON-MALÒ | 24030 |
AUTEX | 911017 |
BBR | 001-10-21480 |
BBR | 001-30-12317 |
BIRTH | 5840 |
BTAP | BMC503-021 |
CAUTEX | 180096 |
CORTECO | 21651907 |
CPB | 500286 |
FAG | 773 0015 10 |
FEBI | 3918 |
FREY | 765300701 |
GOOM | UJ-0015 |
GSP-BR | 510460 |
GSP | 510460 |
HART | 421 642 |
IMPERGOM | 2452 |
IMPERGOM | 2462 |
IPD | 41-0012 |
JPG | 1353801300 |
JURID | 83 080 22 001 |
KAMOKA | 8100007 |
LEMFO | 1131501 |
MATRIX PRO | MX02410124 |
MAXGEAR | 49-0103 |
MAXGEAR | 49-0104 |
MDR | GSP-510460 |
MEHA AUTOM | MH42001 |
MERCE | 124 411 00 15 |
MERCE | 202 411 06 15 |
MERCE | A124 411 00 15 |
MERCE | A202 411 06 15 |
METALCAUCH | 00735 |
MEYLE | 014 152 0045 |
MEYLE | 014 152 0046 |
MEYLE | 014 152 3112/HD |
OE Germany | 800296 |
OPTIMAL | F3-1007 |
OPTIMAL | F3-1007A |
OSSCA | 22781 |
PLYOM | P180096 |
PROFIT | 2311-0005 |
QUINTON HA | EM2507 |
RAPRO | R54991 |
RIDEX | 1427J0049 |
SASIC | 2956035 |
SCHNIEDER | BZS35.00187 |
SCHNIEDER | BZS35.00202 |
SPICER | C-10138-00 |
STC | T400735 |
STELLOX | 07-10025-SX |
SWAG | 10 86 0043 |
Stark | SKJP-1270048 |
VAICO | V30-18002 |
VAICO | V30-2698 |
VEMA | 500048 |
VEMA | VE5840 |
WILMINK | WG1145948 |
WILMINK | WG1922751 |
WILMINK | WG2026652 |
WTI automo | A397458 |
WXQP | 160223 |
WXQP | 160225 |
WXQP | 160251 |
WXQP | 160253 |
WXQP | 161467 |
YTT | Y44153 |
hajus Auto | 4131010 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.