Producent | Numery OEM |
---|
ASAM | 05810 |
ASAM | 05820 |
ATI | ATFLT012 |
AUTEX | 911074 |
AUTEX | 913069 |
AUTEX | 913074 |
AUTEX | 913095 |
Aslyx | AS-506372 |
BAPMIC | BACB12-615003 |
BAPMIC | BK0319650001 |
BBR | 003-30-14542 |
BIRTH | 50854 |
BMW | 26 11 1 229 754 |
BMW | 26 11 7 572 664 |
BOGE | 88-090-A |
BORG BECK | BDC112 |
BTAP | BBC503-004 |
CAUTEX | 200920 |
CPB | 500285 |
DEPA | FLT012 |
FARE SA | 2745 |
FARE-MX | 2745 |
FERRON | TOP14270014 |
FIRST LINE | FDC112 |
FREY | 865302215 |
FREY | 865303201 |
GOOM | UJ-0001 |
GSP-BR | 530160 |
GSP-BR | 530160S |
GSP | 530160 |
GSP | 530160S |
HART | 430 953 |
IMPERGOM | 2336 |
IPD | 41-0069 |
IPD | 41-2064 |
IPD | 41-2069 |
IPD | 41-2090 |
JPG | 1453800500 |
JURID | 8311042001 |
LEMFO | 25162 01 |
MATRIX PRO | MX01410122 |
MAXGEAR | 49-0088 |
MDR | GSP-530160 |
MDR | GSP-530160S |
METALCAUCH | 04346 |
MEYLE | 314 152 1006 |
MEYLE | 314 152 2106/HD |
MEYLE | 314 152 3104/HD |
MTR | 12191286 |
NTY | NPE-BM-012 |
OE Germany | 800286 |
OPTIMAL | F3-1028 |
OPTIMAL | F3-1028A |
OPTIMAL | F3-1028AS1 |
OSSCA | 18341 |
PATRON | PSE5001 |
RIDEX | 1427J0011 |
RIDEX | 1427J0014 |
SCHNIEDER | BMS35.00013 |
SPICER | C-10153-00 |
SPICER | C-10188-00 |
SPICER | X-10153-00 |
SPICER | X-10188-00 |
STC | T404346 |
STELLOX | 07-10006-SX |
SWAG | 20 91 9795 |
Stark | SKJP-1270010 |
Stark | SKJP-1270013 |
Storm | F2745 |
TEDGUM | TED44005 |
TEDGUM | TED67330 |
TEDGUM | TED74140 |
TENACITY | ACDBM1006 |
TOPRAN | 500 807 |
TRICLO | 673689 |
TTC | 08.34.125 |
URO PARTS | 26117572664 |
VAICO | V20-18006 |
VEMA | 500008 |
VEMA | VE50854 |
WILMINK | WG2028772 |
WILMINK | WG2029342 |
WILMINK | WG2029347 |
WILMINK | WG2029349 |
WILMINK | WG2248258 |
WILMINK | WG2256167 |
WILMINK | WG2256173 |
WILMINK | WG2256175 |
alp | ALP-001906 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.