- Średnica otworu [mm]: 106
- Ilość otworów: 6
- Lokalizacja w aucie: Z przodu
- Ciężar [kg]: 0,74
- Dla numeru OE: 1J0 521 127 A
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATI | 37606 |
ATI | ATFLT001 |
ATI | ATPAL038 |
AUDI | 1J0 521 127 |
AUDI | 1J0 521 127 A |
AUDI | 5N0 521 101 C |
AUDI | 5N0 521 101 C SK1 |
AUDI | 5N0 521 101 E |
AUDI | 5N0 521 101 E SK1 |
AUDI | 5N0 521 101 M |
AUDI | 5N0 521 101 M SK1 |
AUDI | 5N0 521 101 MX |
AUDI | 5N0 521 101 MX SK1 |
AUTEX | 911057 |
AUTEX | 913071 |
AUTOMEGA | 274750210 |
Aslyx | AS-202821 |
Aslyx | AS-203465 |
BAPMIC | BF0319600026 |
BAPMIC | BF0319670080 |
BBR | 001-10-30383 |
BORG BECK | BDC124 |
BORG BECK | BPB1020 |
BTA | G9W003BTA |
BTA | G9W014BTA |
CAUTEX | 462620 |
CAUTEX | 755890 |
CDX | 160290 |
DA SILVA | TR1246 |
DEPA | FLT001 |
FARE SA | 10377 |
FARE-MX | 10377 |
FARE-MX | 13995 |
FEBEST | VWCB-TIG |
FEBEST | VWDS-TIGF |
FEBEST | VWDS-TIGR |
FERRON | TOP14270005 |
FIRST LINE | FDC124 |
GOOM | UJ-0013 |
GR | WW5005 |
GSP-BR | 514808S |
GSP-BR | 537626 |
GSP-BR | 537626S |
GSP-BR | PS900520 |
GSP | 537626 |
GSP | 537626S |
IMPERGOM | 2358 |
IMPERGOM | 34325 |
IMPERGOM | 34329 |
IPD | 41-0052 |
IPD | 41-2066 |
JURID | 8310526001 |
LEMFO | 33475 01 |
LOEBRO | GKNP20079 |
LYNXAUTO | MD-1046 |
MAXGEAR | 49-2240 |
MAXGEAR | 49-2755 |
MDR | GSP-537626 |
METALCAUCH | 05468 |
MEYLE | 100 151 0100/S |
MEYLE | 100 152 1002 |
MEYLE | 100 152 2101/HD |
MI.R.A. | 37/1582 |
MULTIP | 10-210120 |
NTY | NPE-VW-002 |
OPTIMAL | F3-1031A |
OSSCA | 24915 |
OSSCA | 41299 |
OSSCA | 53788 |
PLYOM | P462620 |
PLYOM | P755890 |
PROFIT | 2311-0117 |
RIDEX | 1427J0040 |
RIDEX | 1427J0057 |
SEAT | 1J0 521 127 |
SEAT | 1J0 521 127 A |
SERCORE | 32114 |
SHAFTEC | SPS112 |
SKODA | 1J0 521 127 |
SKODA | 1J0 521 127 A |
SPICER | C-10167-00 |
SPICER | X-10145-00 |
SPICER | X-10167-00 |
SPIDAN | GKNP20079 |
STC | T405468 |
STC | T406724 |
STELLOX | 07-10054-SX |
STELLOX | 86-99009-SX |
SWAG | 30 91 9528 |
Stark | SKJP-1270039 |
Stark | SKJP-1270056 |
Storm | 999115 |
TEDGUM | TED42290 |
TOPRAN | 118 252 |
TRAKMOTIVE | 90-0003 |
UNIGOM | 381830 |
VAICO | V10-18000 |
VW | 1J0 521 127 |
VW | 1J0 521 127 A |
VW | 5N0 521 101 C |
VW | 5N0 521 101 C SK1 |
VW | 5N0 521 101 E |
VW | 5N0 521 101 E SK1 |
VW | 5N0 521 101 M |
VW | 5N0 521 101 M SK1 |
VW | 5N0 521 101 MX |
VW | 5N0 521 101 MX SK1 |
VW | 5N0 521 127 |
WILMINK | WG2030606 |
WILMINK | WG2031477 |
WILMINK | WG2248186 |
WILMINK | WG2254305 |
ZEKKERT | GM-8165 |
ZPY | 1J0 521 127A |
ZPY | 5N0 521 101C |
alp | ALP-002820 |
alp | ALP-003464 |
vika | 55211006201 |
vika | 55211007501 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.