Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 51108 |
AUTEX | 911091 |
AUTOMEGA | 110182210 |
BOGE | 88-066-A |
BSG | BSG 15-710-001 |
CAUTEX | 48.0830 |
CORTECO | 21652304 |
CPB | 500301 |
DAKAtec | 290010 |
FARE SA | 29061 |
FARE-MX | 29061 |
FEBI | 05163 |
FEBI | 5163 |
FORMPART | 20415004/S |
FREY | 865300401 |
GM | 090222781 |
GM | 90222781 |
GSP | 510641 |
HART | 433 184 |
IMPERGOM | 2352 |
IPD | 41-0086 |
JPG | 1253800100 |
JURID | 8307828002 |
KAMOKA | 8100001 |
MAPCO | 33798 |
MAXGEAR | 49-0085 |
MAXGEAR | 49-0174 |
METALCAUCH | 00928 |
MEYLE | 314 152 0001 |
OE Germany | 800287 |
OPEL | 04 58 364 |
OPEL | 4 58 364 |
OPTIMAL | F8-6766 |
OSSCA | 12541 |
PATRON | PSE5006 |
PLYOM | P480830 |
RIDEX | 1427J0071 |
RIW | BW12022 |
STC | T400928 |
STELLOX | 07-10002-SX |
TEDGUM | 00080526 |
TEDGUM | 00500328 |
TOPRAN | 200 787 |
TRISCAN | 8540 24302 |
TTC | 08.34.062 |
VAICO | V40-18000 |
VAUXH | 090222781 |
VAUXH | 90222781 |
WILMINK | WG1922784 |
WILMINK | WG2032536 |
WILMINK | WG2238835 |
WTI automo | A226314 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.