- Średnica zewnętrzna [mm]: 152
- Wysokość [mm]: 38
- Średnica wewnętrzna [mm]: 56
- Średnica otworu [mm]: 110
- Rodzaj napędu: Napęd na 4 koła
- Ilość otworów: 6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 17680 |
ATI | ATFLT004 |
AUTEX | 911093 |
AUTEX | 913073 |
AUTO-SPEED | 3950VW1004 |
AUTOMEGA | 274750310 |
BBR | 001-10-22525 |
BBR | 001-10-26388 |
BBR | 002-30-14178 |
BIRTH | 52123 |
BORG BECK | BDC123 |
BSG | BSG 90-700-172 |
BSG | BSG 90-710-001 |
CAUTEX/ADL | 462459 |
CAUTEX | 462459 |
DEPA | FLT004 |
FARE SA | 10378 |
FARE SA | 10558 |
FEBEST | VWCB-TOUAR |
FEBEST | VWCB-TOUARX |
FEBEST | VWDS-TOUAR |
FEBI | 23144 |
FEBI | 38548 |
FEBI | 40928 |
FIRST LINE | FDC123 |
FORMPART | 29415003/S |
FORMPART | 29415006/S |
GSP | 517957 |
GSP | 517957S |
IMPERGOM | 2362 |
IPD | 41-0088 |
IPD | 41-2068 |
KAMOKA | 8100013 |
LEMFO | 44185 01 |
LOEBRO | GKNP20082 |
LYNXAUTO | MD-1047 |
MAPCO | 37999 |
MAXGEAR | 49-0970 |
MDR | GSP-517957 |
MDR | GSP-517957S |
METALC/ADL | 05469 |
METALCAUCH | 05469 |
METZGER | 8073628 |
MEYLE | 100 151 0000/S |
MEYLE | 100 152 0001 |
MEYLE | 100 152 1001 |
MEYLE | 100 152 2001 |
MEYLE | 100 152 2102/HD |
MEYLE | 100 152 3101/HD |
MEYLE | 1001521001 |
MULTIP | 10-210010 |
OSSCA | 23154 |
PASCAL | G4W001PC |
PATRON | PSB1060 |
PATRON | PSE5014 |
PORSC | 955 421 010 00 |
PORSC | 955 421 020 21 |
QUINTON HA | EM4756 |
RAPRO | R55729 |
SPICER | C-10168-00 |
SPICER | X-10168-00 |
SPIDAN | GKNP20082 |
STC | T405469 |
SWAG | 30 93 8548 |
SWAG | 30 94 0928 |
SWAG | 30940928 |
SWAG | 32 92 3144 |
TALOSA | 62-10262 |
TEDGUM | 00551215 |
TEDGUM | 00721198 |
UCEL | 61319 |
UNIGOM | 381880 |
UNIGOM | 381882 |
URO PARTS | 95542101000 |
VAICO | V10-4394 |
VEMA | VE52123 |
VW | 7L0 521 403 |
VW | 7L6 521 403 |
WELTE | 2005910-GE |
WILMINK | WG1054582 |
vika | 55211006401 |
PORSCHE
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.