- Masa [g]: 400
- Średnica wewnętrzna [mm]: 96
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BIRTH | 5424 |
FEBI | 5854 |
FORD | 1 515 117 |
FORD | 1 638 947 |
FORD | 6 518 778 |
IMPERGOM | 2391 |
METALC/ADL | 00189 |
METALCAUCH | 00189 |
METALCAUCH | 189 |
STC | T400189 |
SWAG | 50860003 |
TALOSA | 62-06680 |
UNIGOM | 381401 |
VEMA | VE5424 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.