- Długość 1/Długość 2 [mm]: 99,5
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 11
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,285
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21901 |
3RG | 40728 |
3RG | 40736 |
AISIN | JRSFC-008 |
ALFA | 60570627 |
ALFA | 60807583 |
ASAM | 30768 |
ASAM | 30895 |
ASAM | 80603 |
BENDIX | 042755B |
BGA | LS2204 |
BIRTH | 5166/C |
BORG BECK | BDL6339 |
BSG | BSG 25-310-051 |
COMLINE | CSL7089 |
CORTECO | 49400154 |
CORTECO | 49400256 |
DELPHI | TC2102 |
DENCKERMAN | D140041 |
DJ PARTS | DL1768 |
DYS | 30-62633 |
FAG | 818 0228 10 |
FEBI | 05360 |
FEBI | 10638 |
FEBI | 12061 |
FEBI | 12096 |
FEBI | 24527 |
FEBI | 36828 |
FEBI | 36829 |
FIAT | 60570627 |
FIAT | 60807583 |
FIAT | 60809242 |
FIAT | 7601647 |
FIRST LINE | FDL6338 |
FIRST LINE | FDL6339 |
FRAP | F2223 |
GSP | S050016 |
GUD | GSP301105 |
ITAL1 | 60570627 |
ITAL1 | 60807583 |
JPG | 3340400200 |
KAMOKA | 9030011 |
KAVO PARTS | 12096 |
KAWE | 8500 15601 |
KLAXCAR | 47043z |
KRAFT AUTO | 4303131 |
LANCIA | 60570627 |
LEMFO | 10358 |
LEMFO | 35307 01 |
LYNXAUTO | C7354LR |
MAPCO | 33009 |
MAXGEAR | 72-1480 |
METZGER | 53019618 |
MEYLE | 216 060 0003 |
MOOG | FI-LS-0441 |
MOTAQUIP | VSL669 |
MS | 35307-PCS-MS |
MS | 35307-SET-MS |
NK | 5112301 |
OCAP | 0181142 |
OCAP | 0181142-K |
OCAP | 0181648-K |
OPTIMAL | G7-580 |
OPTIMAL | G7-591 |
OPTIMAL | G7-699 |
PEX | 12.01.056 |
QUINTON HA | QLS2686S |
REDAELLI R | 1502K |
REDAELLI R | F504 |
REDAELLI R | F504K |
REDAELLI R | F9242K |
RHIAG | 18.38.735 |
RTS | 97-05828 |
RUV | 915838 |
SIDEM | 19060 |
SIDEM | 19062 |
SIDEM | 19063 |
SKF | VKDS 342001 |
SPIDAN | 45059 |
SPIDAN | 50314 |
STELLOX | 56-00381-SX |
STELLOX | 56-00708A-SX |
SWAG | 60 91 0638 |
SWAG | 62 92 4527 |
SWAG | 70 61 0001 |
SWAG | 70 61 0007 |
SWAG | 70 93 6829 |
SWAG | 97 90 5360 |
Stark | SKST-0230071 |
TALOSA | 50-00577 |
TRISCAN | 8500 15601 |
TRW | JTS382 |
TRW | JTSB0035 |
VAICO | V24-7117 |
VAICO | V24-9567 |
VEMA | 1746 |
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.