Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21318 |
3RG | 21832 |
555 | SL-1610L |
555 | SL-1610L-M |
555 | SL-M040L |
AISIN | JRSKI-029 |
AISIN | JRSMZ-003 |
AKRON-MALÒ | 50083 |
APEC | AST4268 |
APEC | AST4368 |
ASHUKI | M875-30 |
ASVA | 0523-211 |
BENDIX | 042761B |
BENDIX | 042778B |
BGA | LS5407 |
BIRTH | BS5009 |
BIRTH | BX1649 |
BLUEPRINT | ADM58503 |
BLUEPRINT | ADM58543 |
BORG BECK | BDL6451 |
BORG BECK | BDL6791 |
BORG BECK | BDL6947 |
BSG | BSG 40-310-171 |
BSG | BSG 40-310-235 |
CAUTEX | 750174 |
COMLINE | CSL5015 |
COMLINE | CSL5071 |
CORTECO | 49399715 |
CORTECO | 49400226 |
CTR | CLKK-2L |
CTR | CLMZ-24 |
CTR | CLMZ-3 |
DELPHI | TC1104 |
DENCKERMAN | D140138 |
DENCKERMAN | D140146 |
DJ PARTS | DL1066 |
DYS | 30-71433 |
FAG | 818 0026 10 |
FEBEST | 0523-211 |
FEBI | 15412 |
FEBI | 33917 |
FEBI | 34776 |
FEBI | 42391 |
FIRST LINE | FDL6451 |
FIRST LINE | FDL6791 |
FIRST LINE | FDL6947 |
FORD | 3410592 |
FRAP | F5211 |
GSP | S050246 |
GSP | S050768 |
HBJAKOPART | J4963001 |
JAPANPAR | SI-303L |
JPG | 3840400170 |
KAMOKA | 9030329 |
KAMOKA | 9951060 |
KAVO PARTS | SLS-4505 |
KAWE | 8500 50604 |
KRAFT AUTO | 4303650 |
LEMFO | 23039 |
LEMFO | 23039 01 |
LEMFO | 23039 02 |
LYNXAUTO | C7053L |
LYNXAUTO | C7339L |
MAG | 301191623910 |
MAPCO | 19590 |
MAPCO | 19590HPS |
MAPCO | 52279HPS |
MAPCO | 53587HPS |
MAPCO | 54587HPS |
MAPCO | 59667 |
MAXGEAR | 72-1438 |
MAZDA | F18934170 |
MAZDA | GA2A-34-170A |
MAZDA | GA2A34170 |
MAZDA | L20634170A |
METZGER | 53035911 |
MEYLE | 35-16 060 0001 |
MGA | SA5039 |
MGA | SA8365 |
MOOG | MD-LS-1117 |
MOTAQUIP | LVSL675 |
MS | 23039-PCS-MS |
NAPA | NST4268 |
NAPA | NST4368 |
NK | 5113208 |
NPS | M405A01 |
OCAP | 0501649 |
OCAP | 0593801 |
OPTIMAL | G7-600 |
OPTIMAL | G7-629 |
PEX | 12.05.101 |
PEX | 12.05.409 |
QUINTON HA | QLS1625S |
QUINTON HA | QLS1652S |
QUINTON HA | QLS3674S |
REDAELLI R | MA503 |
RHIAG | 80.22.737 |
RTS | 97-08033-2 |
RTS | 97-08051-2 |
RUV | 917030 |
SIDEM | 4164 |
SIDEM | 51060 |
SKF | VKDS 844000 |
SKF | VKDS 844006 |
SKF | VKDS 844013 |
SPIDAN | 40839 |
STELLOX | 56-00021A-SX |
STELLOX | 56-00023-SX |
STELLOX | 56-00023A-SX |
STELLOX | 56-00528-SX |
STELLOX | 56-00836-SX |
STELLOX | 56-00836A-SX |
STELLOX | 56-71007-SX |
SWAG | 50 79 0001 |
SWAG | 83 79 0002 |
SWAG | 83 93 3917 |
SWAG | 83 93 4776 |
SWAG | 83 94 2391 |
Stark | SKST-0230048 |
TALOSA | 50-01923 |
TALOSA | 50-04511 |
TALOSA | 50-10120 |
TRISCAN | 8500 50604 |
TRW | JTS194 |
USN | SP260076 |
VAICO | V32-0087 |
VEMA | 22051 |
WILMINK | WG1992793 |
WILMINK | WG1992796 |
WILMINK | WG2033317 |
WILMINK | WG2037886 |
WILMINK | WG2037954 |
WILMINK | WG2037966 |
WILMINK | WG2038008 |
WILMINK | WG2040253 |
WILMINK | WG2040286 |
WILMINK | WG2243741 |
WILMINK | WG2246680 |
WILMINK | WG2252174 |
WILMINK | WG2252488 |
WILMINK | WG2255403 |
WILMINK | WG2290999 |
WILMINK | WG2291477 |
YAMATO | J63001YMT |
FORD USA
|
KIA
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.