- Długość 1/Długość 2 [mm]: 115,5
- Wymiar gwintu: MM8X1,25 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,19
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 50153 |
APEC | AST4591 |
ASHIKA | 106-01-109 |
ASHUKI | 1491-0201 |
BENDIX | 042641B |
BLUEPRINT | ADG080174 |
BLUEPRINT | ADN18540 |
BORG BECK | BDL6705 |
COMLINE | CSL7113 |
CORTECO | 49396368 |
DELPHI | TC1906 |
DENCKERMAN | D140173 |
DJ PARTS | DL1626 |
FAG | 818 0287 10 |
FEBI | 42583 |
FIRST LINE | FDL6705 |
FLENNOR | FL0130-H |
FLENNOR | FL5605-J |
GSP | S050529 |
HBJAKOPART | J4891009 |
IMPERGOM | 71540 |
IMPERGOM | 71545 |
JAPANPAR | SI-109 |
JAPKO | 106109 |
KAVO PARTS | 2010063 |
KAVO PARTS | SLS-6512 |
KAVO PARTS | SLS-6558 |
KAWE | 8500 14659 |
LEMFO | 38601 01 |
LYNXAUTO | C7022LR |
MAPCO | 49228 |
MAXGEAR | 72-2717 |
MAXGEAR | 72-2722 |
METZGER | 53058218 |
MEYLE | 36-16 060 0014 |
MOOG | NI-LS-1755 |
MOTAQUIP | LVSL1008 |
NAPA | NST4591 |
NISSA | 54618 47B00(+) |
NISSA | 54618 47B01(+) |
NK | 5112211 |
OCAP | 0503541 |
OCAP | 0509236 |
OPTIMAL | F8-6716 |
OPTIMAL | G7-1241 |
QUINTON HA | QLS3292S |
RUV | 916864 |
SIDEM | 41464 |
SKF | VKDS 842012 |
SPIDAN | 40749 |
STELLOX | 56-03858-SX |
STELLOX | 56-74016-SX |
SWAG | 82 94 2583 |
Stark | SKST-0230132 |
TRISCAN | 8500 14659 |
TRW | JTS210 |
TRW | JTS216 |
VAICO | V38-0435 |
WILMINK | WG1992966 |
WILMINK | WG2037661 |
WILMINK | WG2040532 |
WILMINK | WG2254704 |
WILMINK | WG2255559 |
YAMATO | J61013YMT |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.