- Długość 1/Długość 2 [mm]: 60
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,252
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21874 |
3RG | 21878 |
AKRON-MALÒ | 50277 |
APEC | AST4266 |
ASHUKI | 1488-3002 |
ASVA | 0123-010 |
BENDIX | 042781B |
BIRTH | BX5016 |
BLUEPRINT | ADT38506 |
BORG BECK | BDL6281 |
CAUTEX | 760725 |
COMLINE | CSL7076 |
CORTECO | 49399898 |
CTR | CLT-4 |
DELPHI | TC920 |
DENCKERMAN | D140002 |
DJ PARTS | DL1005 |
DYS | 30-87632 |
FAG | 818 0020 10 |
FEBEST | 0123-010 |
FEBI | 18107 |
FIRST LINE | FDL6281 |
GSP | 530590S |
JAPANPAR | SI-298 |
JAPKO | 106298 |
JPG | 4840400200 |
KAMOKA | 9030138 |
KAVO PARTS | SLS-9008 |
KAWE | 8500 13604 |
KRAFT AUTO | 4303930 |
LEMFO | 11922 01 |
LEMFO | 11922 02 |
LEXUS | 4882033010 |
LYNXAUTO | C7040LR |
MAPCO | 19573 |
MAXGEAR | 72-1245 |
METZGER | 53054218 |
MEYLE | 30-16 060 0009/HD |
MEYLE | 30-16 060 0079 |
MOOG | TO-LS-0376 |
MOTAQUIP | VSL744A |
MS | 11922-PCS-MS |
NAPA | NST4266 |
NK | 5114539 |
NPS | T405A08 |
OCAP | 0504416 |
OPTIMAL | G7-638 |
PEX | 12.05.502 |
QUINTON HA | QLS1843S |
REDAELLI R | T503 |
RHIAG | 90.16.735 |
RTS | 97-92501 |
RUV | 916959 |
SIDEM | 45065 |
SKF | VKDS 841003 |
SPIDAN | 45383 |
STELLOX | 56-00262-SX |
STELLOX | 56-98002-SX |
STELLOX | 56-98002A-SX |
SWAG | 81 76 0003 |
Stark | SKST-0230093 |
TALOSA | 50-04605 |
TOPRAN | 600 556 |
TOYOT | 48820-33010 |
TRISCAN | 8500 13604 |
TRW | JTS155 |
TRW | JTS445 |
TRW | JTSB0140 |
VAICO | V70-0004 |
VEMA | 22152 |
WILMINK | WG1993090 |
WILMINK | WG2036807 |
WILMINK | WG2040995 |
WILMINK | WG2247877 |
WILMINK | WG2291168 |
YAMATO | J62005YMT |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.