- Długość 1/Długość 2 [mm]: 100
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,299
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | AST4428 |
ASHIKA | 106-07-701 |
ASHUKI | 1467-0007 |
ASVA | 0823-003 |
ASVA | 0823-B11R |
BENDIX | 047605B |
BGA | LS8406 |
BLUEPRINT | ADS78502 |
BORG BECK | BDL6738 |
CAUTEX | 750132 |
COMLINE | CSL7110 |
CORTECO | 49396324 |
DELPHI | TC1592 |
DJ PARTS | DL1073 |
DYS | 30-49449 |
FEBEST | 0823-003 |
FEBEST | 0823-003AL |
FEBI | 29685 |
FIRST LINE | FDL6738 |
FLENNOR | FL9902-H |
GSP | 511482 |
GSP | 519241 |
JAPANPAR | SI-701 |
JAPKO | 106701 |
KAVO PARTS | SLS-8001 |
KAWE | 8500 68600 |
LEMFO | 38611 01 |
LYNXAUTO | C7283LR |
MAPCO | 53513 |
MAPCO | 59596 |
MAXGEAR | 72-1796 |
METZGER | 53051209 |
MEYLE | 34-16 060 0000 |
MOOG | SU-LS-4118 |
MOTAQUIP | LVSL1009 |
NAPA | NST4428 |
OCAP | 0505178 |
OPTIMAL | G7-1487 |
QUINTON HA | QLS3366S |
RHIAG | 86.16.736 |
SIDEM | 83061 |
SKF | VKDS 948001 |
SPIDAN | 46191 |
STELLOX | 56-17002-SX |
STELLOX | 56-17002A-SX |
SUBAR | 20481-AA000 |
SUBAR | 20481-AA001 |
SWAG | 87 92 9685 |
TALOSA | 50-00605 |
TRISCAN | 8500 68600 |
TRW | JTS7526 |
VAICO | V63-0065 |
WILMINK | WG1993064 |
WILMINK | WG2038630 |
WILMINK | WG2040456 |
WILMINK | WG2250926 |
YAMATO | J67001YMT |
SUBARU
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.