- Długość 1/Długość 2 [mm]: 140
- Wymiar gwintu: MM12X1.75 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,362
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21905 |
AKRON-MALÒ | 236911 |
APEC | AST4085 |
ASVA | 1723-XC90R |
BENDIX | 042974B |
BIRTH | BX0038 |
BORG BECK | BDL6764 |
CAUTEX | 750149 |
COMLINE | CSL7039 |
CORTECO | 49399472 |
DELPHI | TC2096 |
DENCKERMAN | D120267 |
DJ PARTS | DL1812 |
DYS | 30-89861 |
FAG | 818 0273 10 |
FAG | 818 0294 10 |
FEBEST | 2723-S80R |
FEBI | 19664 |
FIRST LINE | FDL6764 |
GSP | S050453 |
JPG | 4950500200 |
KAMOKA | 9030298 |
KAWE | 8500 27610 |
KRAFT AUTO | 4306368 |
LEMFO | 26793 |
LEMFO | 26793 01 |
LEMFO | 26794 01 |
LYNXAUTO | C7311LR |
MAG | 301191625930 |
MAPCO | 49916 |
MAPCO | 49916HPS |
MAXGEAR | 72-1479 |
METALCAUCH | 06946 |
METZGER | 53015019 |
MEYLE | 516 060 0012/HD |
MEYLE | 516 060 0018 |
MOOG | VV-LS-1096 |
MOTAQUIP | VSL858 |
MS | 26793-PCS-MS |
NAPA | NST4085 |
NK | 5114811 |
NK | 5114811PRO |
OCAP | 0503879 |
OCAP | 0504486 |
OPTIMAL | G7-889 |
PEX | 12.05.460 |
QUINTON HA | QLS3395S |
QUINTON HA | QLS3411S |
REDAELLI R | 92446 |
REDAELLI R | 9508K |
RHIAG | 44.30.736 |
RTS | 97-97046 |
SIDEM | 67061 |
SKF | VKDS 446003 |
SPIDAN | 57265 |
STELLOX | 56-03092-SX |
STELLOX | 56-03092A-SX |
SWAG | 55 91 9664 |
Stark | SKST-0230016 |
TALOSA | 50-03819 |
TOPRAN | 600 368 |
TRISCAN | 8500 27610 |
TRW | JTS438 |
VEMA | 23773 |
VOLVO | 30647920 |
VOLVO | 30714678 |
VOLVO | 31201603 |
VOLVO | 8634869 |
VOLVO | 8672446 |
VOLVO | 9169080 |
WILMINK | WG1993185 |
WILMINK | WG2033953 |
WILMINK | WG2040611 |
WILMINK | WG2248210 |
WILMINK | WG2290767 |
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.