- Długość 1/Długość 2 [mm]: 141
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,34
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21232 |
AISIN | JRSPS-023 |
AKRON-MALÒ | 30078 |
APEC | AST4116 |
ASAM | 80767 |
BENDIX | 042489B |
BIRTH | BX5028 |
BORG BECK | BDL6593 |
BORG BECK | BDL6725 |
BSG | BSG 70-310-058 |
CAUTEX | 031217 |
CITRO | 517846 |
CITRO | 517852 |
CITRO | 9807130080 |
COMLINE | CSL7199 |
CORTECO | 49398743 |
DELPHI | TC1374 |
DENCKERMAN | D140276 |
DJ PARTS | DL1163 |
DYS | 30-76686 |
FAG | 818 0332 10 |
FEBI | 27489 |
FEBI | 280504 |
FIRST LINE | FDL6593 |
FIRST LINE | FDL6725 |
GSP | S050114 |
JPG | 4150500100 |
KAMOKA | 9030241 |
KAWE | 8500 28613 |
KRAFT AUTO | 4305535 |
LEMFO | 29576 |
LEMFO | 29576 01 |
LEMFO | 29576 02 |
LYNXAUTO | C7269LR |
MAG | 301191625030 |
MAPCO | 49303HPS |
MAXGEAR | 72-1793 |
METALCAUCH | 04803 |
METZGER | 53047819 |
MEYLE | 11-16 060 0016/HD |
MEYLE | 11-16 060 0033 |
MOOG | PE-LS-3326 |
MOTAQUIP | VSL960 |
MS | 29576-PCS-MS |
Motrio | 8550500717 |
NAPA | NST4116 |
NK | 5113715 |
NK | 5113715PRO |
OCAP | 0504390 |
OPTIMAL | G7-1060 |
PEUGE | 5178.46 |
PEUGE | 517852 |
PEUGE | 9807130080 |
QUINTON HA | QLS3419S |
REDAELLI R | P511 |
REDAELLI R | P511K |
RHIAG | 34.39.738 |
RTS | 97-00715 |
SIDEM | 53061 |
SKF | VKDS 443000 |
SPIDAN | 40523 |
STELLOX | 56-04499A-SX |
SWAG | 62 92 7489 |
Stark | SKST-0230050 |
TALOSA | 50-00554 |
TOPRAN | 722 017 |
TRISCAN | 8500 28613 |
TRW | JTS467 |
USN | SP260410 |
VEMA | 23264 |
CITROËN
|
DS
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.