- Długość 1/Długość 2 [mm]: 280
- Wymiar gwintu: MM12X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,582
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 242521 |
APEC | AST4056 |
ASAM | 80607 |
BENDIX | 042473B |
BIRTH | BS0112 |
BORG BECK | BDL6694 |
BSG | BSG 60-310-014 |
CAUTEX | 750229 |
COMLINE | CSL5046 |
CORTECO | 49400348 |
DELPHI | TC1550 |
DENCKERMAN | D140265 |
DJ PARTS | DL1245 |
DYS | 30-72909 |
FAG | 818 0307 10 |
FEBI | 24577 |
FEBI | 280343 |
FIRST LINE | FDL6694 |
GSP | S050285 |
KAMOKA | 9030008 |
KAMOKA | 990041 |
KAWE | 8500 23624 |
KRAFT AUTO | 4301393 |
LEMFO | 30372 |
LEMFO | 30372 01 |
LYNXAUTO | C7233L |
MAG | 301191623380 |
MAPCO | 52804HPS |
MAPCO | 53804HPS |
MAXGEAR | 72-1747 |
MERCE | 639 320 00 89 |
MERCE | 639 320 02 89 |
MERCE | 639 320 04 89 |
MERCE | A 639 320 00 89 |
MERCE | A 639 320 02 89 |
MERCE | A 639 320 04 89 |
METALCAUCH | 06113 |
METZGER | 53041311 |
MEYLE | 016 060 0030/HD |
MEYLE | 016 060 0077 |
MOOG | ME-LS-3542 |
MOTAQUIP | VSL994 |
MS | 30372-PCS-MS |
MS | 37040/1-KIT-MS |
MS | 37040/1-KIT-MSP |
MS | 37040/1-KIT-MSPROMOCJA |
NAPA | NST4056 |
NK | 5113325 |
NK | 5113325PRO |
OCAP | 0594262 |
OPTIMAL | G7-1041 |
QUINTON HA | QLS3547S |
REDAELLI R | ME515 |
REDAELLI R | ME515K |
RHIAG | 28.23.737 |
RTS | 97-01489-2 |
SIDEM | 50260 |
SKF | VKDS 348023 |
SPIDAN | 44397 |
STELLOX | 56-03373-SX |
STELLOX | 56-03373A-SX |
SWAG | 10 92 4577 |
Stark | SKRKS-4420036 |
Stark | SKST-0230088 |
TALOSA | 50-01699 |
TOPRAN | 401 726 |
TRISCAN | 8500 23624 |
TRW | JTS488 |
VEMA | 25075 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.