Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-N130R |
555 | SL-N130R-M |
AKRON-MALÒ | 53638 |
APEC | AST4174 |
ASHIKA | 106-01-115R |
ASHIKA | 106-01-167R |
ASHUKI | N754-26 |
ASVA | 0223-R51FR |
BENDIX | 048216B |
BIRTH | BD0097 |
BLUEPRINT | ADN18594 |
BORG BECK | BDL6986 |
BORG BECK | BDL6986HD |
CAUTEX | 160115 |
COMLINE | CSL6079 |
CORTECO | 49396628 |
CTR | CLN-30 |
DELPHI | TC2198 |
DENCKERMAN | D140422 |
DJ PARTS | DL1534 |
DJ PARTS | DL1674 |
DYS | 30-74808 |
FAG | 818 0500 10 |
FEBEST | 0223-R51MFR |
FEBI | 34121 |
FIRST LINE | FDL6986 |
FIRST LINE | FDL6986HD |
FRAP | 3473 |
GSP | S050353 |
JAPANPAR | SI-115R |
JAPANPAR | SI-167R |
JAPKO | 106115R |
JAPKO | 106167R |
JPG | 4040401780 |
KAMOKA | 9030130 |
KAVO PARTS | SLS-6534 |
KAWE | 8500 14667 |
KRAFT AUTO | 4304170 |
LYNXAUTO | C7251R |
MAG | 301191624610 |
MAPCO | 52362HPS |
MAXGEAR | 72-2837 |
METALCAUCH | 05666 |
METZGER | 53056612 |
MEYLE | 36-16 060 0008 |
MGA | SA7461 |
MOOG | NI-LS-4887 |
MOTAQUIP | LVSL1398 |
MS | 34121B-PCS-MS |
NAPA | NST4174 |
NISSA | 54618-EA010 |
NK | 5112241 |
OCAP | 0584618 |
OPTIMAL | G7-1521 |
QUINTON HA | QLS3530S |
RHIAG | 84.76.736 |
RTS | 97-92338-1 |
SIDEM | 41669 |
SKF | VKDS 842015 |
SPIDAN | 50175 |
STELLOX | 56-00369-SX |
STELLOX | 56-00369A-SX |
SWAG | 82 93 4121 |
Stark | SKST-0230189 |
TALOSA | 50-01061 |
TOPRAN | 701 748 |
TRISCAN | 8500 14667 |
TRW | JTS959 |
VEMA | 26768 |
YAMATO | J61078YMT |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.