- Długość 1/Długość 2 [mm]: 100
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,235
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 174851 |
APEC | AST4535 |
ASAM | 76747 |
ASVA | 2323-4F5R |
AUDI | 4F0505465N |
AUDI | 4F0505465Q |
BENDIX | 042596B |
BGA | LS0121 |
BIRTH | BX5112 |
BORG BECK | BDL6798 |
BSG | BSG 90-310-107 |
CAUTEX | 774467 |
CORTECO | 49396154 |
CORTECO | 80001094 |
DELPHI | TC1781 |
DENCKERMAN | D140283 |
DYS | 30-51764 |
FAG | 818 0592 10 |
FEBEST | 1723-4F5ALR |
FEBEST | 1723-4F5R |
FEBI | 27411 |
FEBI | 47918 |
FEBI | 47924 |
FIRST LINE | FDL6798 |
GSP | S050025 |
HAVAM | 30549 LEMFORDER |
JPG | 1150502000 |
KAMOKA | 9030102 |
KAWE | 8500 29659 |
KRAFT AUTO | 4300121 |
LEMFO | 30549 |
LEMFO | 30549 01 |
LEMFO | 43969 01 |
LYNXAUTO | C7120LR |
MAG | 301191620190 |
MAPCO | 52732 |
MAPCO | 52732/2 |
MAXGEAR | 72-1804 |
METALCAUCH | 59531 |
METZGER | 53008719 |
MEYLE | 116 060 0026 |
MOOG | AU-LS-5421 |
MS | 30549-PCS-MS |
MS | 30549-SET-MS |
NAPA | NST4535 |
OCAP | 0502299 |
OPTIMAL | G7-1184 |
QUINTON HA | QLS3412S |
RTS | 97-95907 |
SIDEM | 37362 |
SKF | VKDS 441012 |
SPIDAN | 45382 |
STELLOX | 56-00636-SX |
STELLOX | 56-00636A-SX |
SWAG | 30 92 7411 |
SWAG | 30 94 7918 |
SWAG | 30 94 7924 |
TALOSA | 50-03637 |
TOPRAN | 112 010 |
TRISCAN | 8500 29659 |
TRW | JTS607 |
VAG | 4F0 505 465N |
VAG | 4F0 505 465Q |
WILMINK | WG1992423 |
WILMINK | WG2031682 |
WILMINK | WG2040481 |
WILMINK | WG2257444 |
WILMINK | WG2257449 |
WILMINK | WG2288617 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.