- Długość 1/Długość 2 [mm]: 299,3
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,425
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260570 |
ABARTH | 50515276 |
ABARTH | 50531823 |
ABARTH | 55700753 |
AISIN | JRSFC-007 |
AKRON-MALÒ | 14952 |
ALFA | 50515276 |
ALFA | 50531823 |
ALFA | 55700753 |
APEC | AST4018 |
ASAM | 71753 |
AUTOMEGA | 1003500175 |
AUTOMEGA | 110151110 |
AUTOMEGA | 110151121 |
AUTOMEGA | 110190210 |
AUTOMEGA | 1203500175 |
BENDIX | 042544B |
BGA | LS9508 |
BIRTH | BX5027 |
BLUEPRINT | ADL148501 |
BORG BECK | BDL6844 |
BRAKE ENG | 260570 |
BSG | BSG 25-310-053 |
BSG | BSG 65-310-058 |
CAUTEX | 011144 |
COMLINE | CSL7055 |
CORTECO | 49398823 |
DELPHI | TC1806 |
DENCKERMAN | D110106 |
DJ PARTS | DL1376 |
DJ PARTS | DL1649 |
DYS | 30-62702 |
FAG | 818 0363 10 |
FEBI | 27414 |
FEBI | 280086 |
FIAT | 50515276 |
FIAT | 50531823 |
FIAT | 55700753 |
FINWHALE | SL642 |
FIRST LINE | FDL6844 |
GSP | S050017 |
GUD | GSP301186 |
IMPERGOM | 25708 |
ITAL1 | 50515276 |
ITAL1 | 50531823 |
ITAL1 | 55700753 |
JPG | 1240401000 |
KAMOKA | 9030015 |
KAWE | 8500 10620 |
KRAFT AUTO | 4301590 |
KRAFT AUTO | 4306872 |
LEMFO | 31992 01 |
MAG | 301191621660 |
MAPCO | 53027HPS |
MAPCO | 59026HPS |
MAXGEAR | 72-1766 |
METZGER | 53003818 |
MEYLE | 216 060 0037 |
MEYLE | 616 060 0012/HD |
MEYLE | 616 060 0030 |
MOOG | FI-LS-4548 |
MOOG | OP-LS-4704 |
MOTAQUIP | VSL924 |
MS | 31992-PCS-MS |
MS | 35503-PCS-MS |
NAPA | NST4018 |
NK | 5111901PRO |
NK | 5112314 |
NK | 5112314PRO |
OCAP | 0502358 |
OCAP | 0502589 |
OCAP | 0505335 |
OCAP | 0505338 |
OPEL | 13321280 |
OPEL | 350175 |
OPEL | 350616 |
OPEL | 55700753 |
OPTIMAL | G7-1123 |
PEX | 12.05.581 |
QUINTON HA | QLS3527S |
REDAELLI R | 1512K |
REDAELLI R | 5514 |
REDAELLI R | 5514K |
REDAELLI R | F0753 |
REDAELLI R | F509 |
REDAELLI R | F509K |
RHIAG | 18.71.735 |
RTS | 97-90181 |
RTS | 97-90386 |
RUV | 915875 |
SIDEM | 19068 |
SKF | VKDS 345003 |
SPIDAN | 45964 |
STELLOX | 56-00531-SX |
SWAG | 70 92 7414 |
Stark | SKRKS-4420004 |
TALOSA | 50-00582 |
TOPRAN | 207 664 |
TRISCAN | 8500 10620 |
TRW | JTS547 |
VAICO | V24-0748 |
VAICO | V24-9615 |
VAICO | V40-1322 |
VAUXH | 13321280 |
VAUXH | 55700753 |
VEMA | 23904 |
VEMA | 250053 |
VEMA | 26343 |
WILMINK | WG1992523 |
WILMINK | WG1993132 |
WILMINK | WG2036131 |
WILMINK | WG2040501 |
WILMINK | WG2250078 |
WILMINK | WG2290180 |
ABARTH
|
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.