- Długość 1/Długość 2 [mm]: 100
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,27
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-3925L |
555 | SL-3925L-M |
AKRON-MALÒ | 502881 |
APEC | AST4427 |
ASHUKI | 1467-7102 |
ASVA | 0123-027 |
BENDIX | 042567B |
BIRTH | BS0099 |
BLUEPRINT | ADT38539 |
BORG BECK | BDL6761 |
BSG | BSG 85-310-033 |
CAUTEX | 774118 |
COMLINE | CSL5144 |
CORTECO | 49396537 |
CTR | CLT-71 |
DELPHI | TC1553 |
DENCKERMAN | D140380 |
DJ PARTS | DL1018 |
DYS | 30-87722 |
FAG | 818 0477 10 |
FEBEST | 0123-027 |
FEBI | 28628 |
FIRST LINE | FDL6761 |
GSP | S050427 |
HBJAKOPART | J4892017 |
JAPANPAR | SI-233L |
JAPKO | 106233L |
JPG | 4850500270 |
KAMOKA | 9030148 |
KAVO PARTS | SLS-9032 |
KAWE | 8500 13616 |
LEMFO | 35296 01 |
LYNXAUTO | C7292L |
MAG | 301191625510 |
MAPCO | 49238 |
MAXGEAR | 72-2760 |
METZGER | 53055113 |
MEYLE | 30-16 060 0048 |
MGA | SA8327 |
MOOG | TO-LS-4167 |
MOTAQUIP | VSL856A |
MS | 28628B-PCS-MS |
Motrio | 8550500724 |
NAPA | NST4427 |
OCAP | 0592784 |
OPTIMAL | G7-1146 |
QUINTON HA | QLS3397S |
RTS | 97-92559 |
SIDEM | 45362 |
SKF | VKDS 941011 |
SPIDAN | 46601 |
STELLOX | 56-98035-SX |
STELLOX | 56-98035A-SX |
SWAG | 81 92 8628 |
Stark | SKST-0230201 |
TALOSA | 50-01071 |
TOPRAN | 600 350 |
TOYOT | 48840-42010 |
TRISCAN | 8500 13616 |
TRW | JTS7554 |
VEMA | 26294 |
WILMINK | WG1993079 |
WILMINK | WG2036966 |
WILMINK | WG2040428 |
WILMINK | WG2250668 |
YAMATO | J62088YMT |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.