- Długość 1/Długość 2 [mm]: 138
- Wymiar gwintu: MM12X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,437
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21531 |
3RG | 45202 |
AKRON-MALÒ | 24340 |
APEC | AST4246 |
ASAM | 80497 |
BENDIX | 042605B |
BIRTH | BS5029 |
BORG BECK | BDL7056 |
BSG | BSG 60-310-027 |
BSG | BSG 90-310-008 |
CASALS | R10500 |
CAUTEX | 181065 |
COMLINE | CSL5021 |
CORTECO | 49398738 |
DELPHI | TC1923 |
DENCKERMAN | D140319 |
DJ PARTS | DL1817 |
DYS | 30-72959 |
FAG | 818 0335 10 |
FEBEST | 1623-209LH |
FEBI | 280021 |
FEBI | 28480 |
FIRST LINE | FDL7056 |
GSP | S050295 |
JPG | 1140403370 |
KAMOKA | 9030223 |
KAVO PARTS | 50262 |
KAWE | 8500 10618 |
KRAFT AUTO | 4301190 |
LEMFO | 30665 |
LEMFO | 30665 01 |
LYNXAUTO | C7227L |
MAG | 301191623480 |
MAPCO | 52813 |
MAPCO | 52813HPS |
MAXGEAR | 72-1970 |
MERCE | 906 320 17 89 |
MERCE | A 906 320 17 89 |
METALCAUCH | 06102 |
METZGER | 53043311 |
MEYLE | 016 060 0038 |
MEYLE | 016 060 0038/HD |
MOOG | ME-LS-4890 |
MOTAQUIP | LVSL978 |
MS | 30665-PCS-MS |
NAPA | NST4246 |
NK | 5113353 |
OCAP | 0592743 |
OPTIMAL | G7-1195 |
QUINTON HA | QLS3572S |
REDAELLI R | 6533 |
REDAELLI R | ME537 |
RHIAG | 28.37.736 |
ROTA | 29910500 |
RTS | 97-01490-2 |
SIDEM | 50262 |
SKF | VKDS 348019 |
SPIDAN | 46709 |
STELLOX | 84-14022-SX |
STELLOX | 84-14022A-SX |
SWAG | 10 92 8480 |
TALOSA | 50-01494 |
TOPRAN | 111 650 |
TRISCAN | 8500 10618 |
TRW | JTS502 |
VAG | 2E0 411 317C |
VEMA | 26159 |
VW | 2E0.411.317C |
WILMINK | WG1992831 |
WILMINK | WG2027254 |
WILMINK | WG2040539 |
WILMINK | WG2250604 |
WILMINK | WG2290101 |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.