- Długość 1/Długość 2 [mm]: 179
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT/MM8X1,2
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,348
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260707 |
AISIN | JRSFD-015 |
AISIN | JRSVL-002 |
AKRON-MALÒ | 23040 |
APEC | AST4097 |
ASAM | 80369 |
ASVA | 2123-CA2R |
BENDIX | 042647B |
BIRTH | BX5183 |
BORG BECK | BDL7065 |
BORG BECK | BDL7088 |
BORG BECK | BDL7088HD |
BSG | BSG 30-310-054 |
CAUTEX | 750130 |
COMLINE | CSL7168 |
CORTECO | 49398667 |
DELPHI | TC2231 |
DENCKERMAN | D140306 |
DJ PARTS | DL1841 |
DYS | 30-63201 |
FAG | 818 0453 10 |
FEBEST | 2123-CA1R |
FEBI | 30830 |
FINWHALE | SL649 |
FIRST LINE | FDL7065 |
FIRST LINE | FDL7088 |
FIRST LINE | FDL7088HD |
FORD | 1377416 |
FORD | 1425853 |
FORD | 6G915C486XAA |
FORD | 6G915C486XAB |
GSP | S050151 |
JPG | 1550501600 |
KAMOKA | 9030071 |
KAWE | 8500 10626 |
KRAFT AUTO | 4302042 |
LEMFO | 35430 01 |
LYNXAUTO | C7154LR |
MAG | 301191622250 |
MAPCO | 51625 |
MAXGEAR | 72-2316 |
METALCAUCH | 06923 |
METZGER | 53021919 |
MEYLE | 716 060 0041 |
MEYLE | 716 060 0091/HD |
MOOG | FD-LS-5699 |
MOTAQUIP | VSL942 |
MS | 30830B-PCS-MS |
MS | 30830B-SET-MS |
MS | 37138-KIT-MSP |
NAPA | NST4097 |
NK | 5112529 |
NK | 5112529PRO |
OCAP | 0502495 |
OCAP | 0502495-K |
OPTIMAL | G7-1251 |
QUINTON HA | QLS3539S |
RTS | 97-07049 |
SIDEM | 3163 |
SKF | VKDS 444001 |
SPIDAN | 46872 |
STELLOX | 56-00207-SX |
STELLOX | 56-00207A-SX |
SWAG | 50 93 0830 |
Stark | SKST-0230156 |
TALOSA | 50-01016 |
TOPRAN | 304 727 |
TRISCAN | 8500 10626 |
TRW | JTS1215 |
VEMA | 26085 |
VOLVO | 30760678 |
VOLVO | 31429561 |
VOLVO | 31451817 |
VOLVO | 31476579 |
WILMINK | WG1992569 |
WILMINK | WG2033623 |
WILMINK | WG2040657 |
WILMINK | WG2251220 |
WILMINK | WG2290038 |
FORD
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.