- Długość 1/Długość 2 [mm]: 229
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,423
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 53233 |
APEC | AST4144 |
BENDIX | 045692B |
BIRTH | BX0232 |
BLUEPRINT | ADJ138521 |
BORG BECK | BDL6859 |
BORG BECK | BDL7167 |
BORG BECK | BDL7167HD |
BSG | BSG 15-310-192 |
COMLINE | CSL7176 |
CORTECO | 49401166 |
DELPHI | TC2393 |
FAG | 818 0574 10 |
FEBEST | 2923-FLIIR |
FEBI | 34886 |
FIRST LINE | FDL6859 |
FIRST LINE | FDL7167 |
FIRST LINE | FDL7167HD |
GSP | S050520 |
JAPANPAR | SI-L13 |
JAPKO | 106L13 |
KAWE | 8500 17610 |
LANDROVER | LR002876 |
LEMFO | 37148 01 |
LYNXAUTO | C7380LR |
MAPCO | 52689/2HPS |
MAPCO | 52689HPS |
MAXGEAR | 72-3985 |
METZGER | 53056419 |
MEYLE | 316 060 0001/HD |
MOOG | LR-LS-8087 |
MOTAQUIP | LVSL1377 |
MS | 34886-PCS-MS |
Motrio | 8550500755 |
NAPA | NST4144 |
NK | 5114015 |
OPTIMAL | G7-1419 |
QUINTON HA | QLS3770S |
RTS | 97-01645 |
SIDEM | 65166 |
SKF | VKDS 447502 |
STELLOX | 56-00651-SX |
STELLOX | 56-00651A-SX |
SWAG | 22 93 4886 |
Stark | SKST-0230468 |
TALOSA | 50-07723 |
TOPRAN | 632 370 |
TRISCAN | 8500 17610 |
TRW | JTS925 |
VEMA | 250241 |
WILMINK | WG1992742 |
WILMINK | WG2029635 |
WILMINK | WG2040732 |
WILMINK | WG2252523 |
WILMINK | WG2292331 |
LAND ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.