- Długość 1/Długość 2 [mm]: 74,5
- Wymiar gwintu: MM12X1.25 RHT/M10X1.
- Średnica [mm]: 13
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,41
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AISIN | JRSFD-018 |
AISIN | JRSFD-021 |
AKRON-MALÒ | 19011 |
APEC | AST4153 |
BENDIX | 045559B |
BIRTH | BX0243 |
BORG BECK | BDL7276 |
BORG BECK | BDL7294 |
BORG BECK | BDL7436 |
BSG | BSG 30-310-129 |
CAUTEX | 757573 |
COMLINE | CSL7167 |
CORTECO | 49399636 |
DEEZA | FO-L151 |
DELPHI | TC2688 |
DELPHI | TC3678 |
DENCKERMAN | D140409 |
DYS | 30-63702 |
FAG | 818 0486 10 |
FEBEST | 2123-FOCR |
FEBI | 170893 |
FEBI | 37258 |
FEBI | 37261 |
FIRST LINE | FDL7276 |
FIRST LINE | FDL7294 |
FIRST LINE | FDL7436 |
FORD | 1691815 |
FORD | 1701466 |
FORD | 1714891 |
FORD | 1767896 |
FORD | 1814315 |
FORD | 1856667 |
FORD | AV615C486BA |
FORD | BV615C486AAA |
FORD | BV615C486BAA |
FORD | BV615C486BAB |
FORD | BV615C486BAC |
FORD | BV615C486BAE |
GSP | S050988 |
JPG | 1550501800 |
KAMOKA | 9030009 |
KAMOKA | 9030081 |
KAMOKA | 990053 |
KAWE | 8500 16639 |
KRAFT AUTO | 4302084 |
LEMFO | 37123 01 |
LYNXAUTO | C7151LR |
MAG | 301191621950 |
MAG | 301191625960 |
MAPCO | 52625 |
MAXGEAR | 72-4008 |
METZGER | 53073409 |
MEYLE | 716 060 0028/HD |
MONROE | L16639 |
MOOG | FD-LS-10901 |
MOTAQUIP | LVSL1460 |
MOTAQUIP | LVSL1461 |
MS | 37123-PCS-MS |
Motrio | 8550500737 |
NAPA | NST4153 |
NK | 5112532 |
OCAP | 0508069 |
OPTIMAL | G7-1433 |
QUINTON HA | QLS3823S |
RHIAG | 20.53.736 |
RTS | 97-07084 |
RTS | 97-90654 |
SIDEM | 3363 |
SKF | VKDS 444010 |
SKF | VKDS 446005 |
SPIDAN | 50626 |
STELLOX | 56-00706-SX |
SWAG | 33 10 0601 |
SWAG | 50 93 7258 |
SWAG | 50 93 7261 |
Stark | SKST-0230544 |
TALOSA | 50-03188 |
TALOSA | 50-07785 |
TOPRAN | 304 182 |
TRISCAN | 8500 16639 |
TRW | JTS1330 |
TRW | JTS1744 |
VAICO | V25-0572 |
VAICO | V95-0315 |
VEMA | 26621 |
VOLVO | 31317271 |
VOLVO | 31387811 |
VOLVO | 31429024 |
WILMINK | WG1992579 |
WILMINK | WG1992583 |
WILMINK | WG2033703 |
WILMINK | WG2040838 |
WILMINK | WG2040933 |
WILMINK | WG2047821 |
WILMINK | WG2244919 |
WILMINK | WG2253182 |
WILMINK | WG2290924 |
FORD
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.