- Długość 1/Długość 2 [mm]: 110
- Wymiar gwintu: MM10X1,5 RHT/MM12X1,
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,26
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 27316 |
BIRTH | BX0224 |
BMW | 33556777635 |
BORG BECK | BDL7323 |
BSG | BSG 15-310-096 |
CAUTEX | 750239 |
CORTECO | 49396323 |
DEEZA | BW-P101 |
DELPHI | TC2535 |
FAG | 818 0585 10 |
FEBI | 280199 |
FEBI | 33492 |
FIRST LINE | FDL7323 |
GSP | S050761 |
IMPERGOM | 35950 |
JPG | 1450501700 |
KAMOKA | 9030060 |
KAWE | 8500 11639 |
LEMFO | 35438 01 |
MAG | 301191620840 |
MAPCO | 52665 |
MAPCO | 52665/2 |
METALCAUCH | 40142 |
METZGER | 53058639 |
MEYLE | 316 060 0048/HD |
MOOG | BM-LS-8845 |
MOOG | BM-LS-8845M |
NK | 5111540 |
OCAP | 0505165 |
OPTIMAL | G7-2018 |
QUINTON HA | QLS3790S |
RTS | 97-99593 |
SIDEM | 21562 |
SPIDAN | 51036 |
STELLOX | 56-00576-SX |
SWAG | 20 93 3492 |
TALOSA | 50-07763 |
TOPRAN | 502 211 |
TRISCAN | 8500 11639 |
TRW | JTS1228 |
VAICO | V20-9752 |
VEMA | 26726 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.