- Długość 1/Długość 2 [mm]: 80,0
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,3
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 24420 |
BENDIX | 047790B |
BORG BECK | BDL7360 |
BORG BECK | BDL7593 |
BSG | BSG 60-310-214 |
BSG | BSG 60-310-224 |
COMLINE | CSL7351 |
CORTECO | 49396347 |
DELPHI | TC2685 |
FAG | 818 0599 10 |
FAI | SS7614 |
FEBI | 175140 |
FEBI | 40979 |
FEBI | 43553 |
FIRST LINE | FDL7360 |
FIRST LINE | FDL7593 |
FLENNOR | FL10454-H |
GSP | S051251 |
GSP | S051263 |
INFIN | 562615DA1A |
KAMOKA | 9030214 |
KAWE | 8500 23676 |
LEMFO | 37536 01 |
LEMFO | 37882 01 |
LEMFO | 42276 01 |
MAG | 301191622990 |
MAG | 301191623180 |
MAPCO | 54809 |
MAPCO | 54809/2 |
MERCE | 246 320 04 89 |
MERCE | 246 320 07 89 |
MERCE | 2463200100 |
MERCE | A 246 320 04 89 |
MERCE | A 246 320 07 89 |
METZGER | 53062219 |
METZGER | 53079709 |
MEYLE | 016 060 0056 |
MOOG | ME-LS-13438 |
MOOG | ME-LS-15352 |
MOOG | ME-SB-13580 |
MOTAQUIP | LVSL1388 |
MS | 42276-PCS-MS |
NK | 5113359 |
OCAP | 0505743 |
OPTIMAL | G7-1492 |
PATRON | PS4356 |
PATRON | PSE10814 |
QUINTON HA | QLS3819S |
SASIC | 2306342 |
SIDEM | 49660 |
SIDEM | 49661 |
SKF | VKDS 448005 |
SPIDAN | 51349 |
STELLOX | 56-02264-SX |
STELLOX | 56-02264A-SX |
SWAG | 10 94 0979 |
SWAG | 10 94 3553 |
SWAG | 33 10 2714 |
TALOSA | 50-03310 |
TALOSA | 50-08733 |
TOPRAN | 408 538 |
TOPRAN | 409 536 |
TRISCAN | 8500 23676 |
TRW | JTS1830 |
TRW | JTS1851 |
VEMA | 250015 |
VEMA | 26837 |
INFINITI
|
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.