- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Długość [mm]: 85,5
- Średnica 3 [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
- Rozmiar gwintu 1: M10X1,25
- Rozmiar gwintu 2: M10X1,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21863 |
4U | NS-F-50690 |
555 | SL-4740 |
555 | SL-4740-B |
555 | SL-4740-M |
A.B.S. | 260098 |
ACEMARK | 202122 |
AISIN | JRSNI-020 |
AKRON-MALÒ | 50159 |
ASHIKA | 106-01-101 |
ASHUKI | N754-20 |
ASVA | 0223-007 |
ASVA | 0223-110 |
AUTLOG | FT1862 |
AYD | 9602988 |
AYWIPARTS | AW1350209LR |
BENDIX | 042783B |
BIRTH | BX0053 |
BLUEPRINT | ADN18529 |
BORG BECK | BDL6252 |
CAUTEX | 060170 |
COMLINE | CSL7094 |
CTE | CSL06010 |
DAYCO | DSS1070 |
DELPHI | TC916 |
DENCKERMAN | D140143 |
DITAS | A2-6087 |
DITAS | DSR1150 |
DJ PARTS | DL1024 |
DODA | 1050070187 |
ETS | 18.LB.810 |
FAI | SS597 |
FARE SA | F0011N |
FEBI | 15415 |
FENOX | LS10017 |
FENOX | LS13004 |
FIRST LINE | FDL6252 |
FLENNOR | FL531-H |
FORMPART | 4108032 |
G.U.D. | GSP301061 |
HBJAKOPART | J4961000 |
HBJAKOPART | J4961032 |
JAPANPAR | SI-101 |
JAPKO | 106101 |
JPG | 4040400100 |
JPG | 4040400300 |
KAMOKA | 9941462 |
KAMOKA | 9941468 |
KAVO PARTS | SLS-6501 |
KAVO PARTS | SLS-6528 |
KAWE | 8500 14651 |
LEMFO | 16263 01 |
LEMFO | 16263 02 |
LYNXAUTO | C7019LR |
MAG | 600000159790 |
MAG | 600000159950 |
MAPCO | 49525 |
MAPCO | 49525/2HPS |
MAPCO | 49525HPS |
MAXGEAR | 72-1246 |
MDR | MSS-8101 |
METZGER | 53016718 |
MEYLE | 36-16 060 0007/S |
MONROE | L14651 |
MOOG | NI-LS-0991 |
MOOG | NI-LS-1125 |
MOOG | NI-LS-1168 |
MOTAQUIP | VSL128 |
NIPPARTS | J4961000 |
NISSA | 54618-50Y00 |
NISSA | 54618-D5000 |
NISSA | 54618-D5010 |
NISSA | 56260-60Y00 |
NISSA | 56260-60Y10 |
NISSA | 56260-60Y20 |
NISSA | 56260-60Y22 |
NISSA | 5626060Y60 |
NISSA | 64618-50Y00 |
NK | 5112208 |
NPS | N405N01 |
OCAP | 0504395 |
OPENPARTS | SSL1128.11 |
OPTIMAL | G7-642 |
PATRON | PS4031 |
PEMEBLA | JAPSI-101 |
PROFIT | 2305-0307 |
QF | QF13D00109 |
QUINTON HA | QLS1835S |
RIW | NS4001 |
RIW | NS4005P |
RTS | 97-92362 |
RUV | 916856 |
SAKURA | 430-10-4060 |
SBS | 19145112208 |
SIDEM | 41462 |
SIDEM | 41468 |
STELLOX | 56-02988-SX |
STELLOX | 56-02988A-SX |
STELLOX | 56-74001-SX |
SWAG | 82 79 0001 |
TALOSA | 50-04315 |
TEDGUM | 00467874 |
TENACITY | ATLNI1001 |
TRICLO | 786436 |
TRISCAN | 8500 14651 |
TRW | JTS157 |
VAICO | V38-9580 |
ZEKKERT | SS-1246 |
NISSAN
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Ackoja to młoda marka, stworzona dopiero w 2016 roku. Jednak za produkcją części samochodowych Ackoja stoją profesjonaliści z wieloletnim stażem. Marka auto części Ackoja należy do niemieckiego przedsiębiorstwa Vierol. Zostało ono założone już w 1977 roku, a dzisiaj posiada w ofercie przeszło 40 000 produktów, dystrybuowanych do ponad 125 krajów. Firma specjalizuje się w produkcji części silnika oraz elektronicznych komponentów samochodowych. Jednak oferta jest o wiele bogatsza i obejmuje większość kategorii. Pod marką Ackoja oferowane są podzespoły z różnych układów samochodowych, wszystkie jednak dedykowane samochodom produkcji azjatyckiej, przeznaczonym na rynek europejski. Części Ackoja to między innymi elementy silnika i systemu tworzenia mieszanki paliwowo-powietrznej, ale też układu kierowniczego, zestawy sprzęgła i rozrządu, reflektory, i lampy, części nadwozia i wiele więcej. Oferta części samochodowych Ackoja jest kompletna i zaspokaja pełne potrzeby zdecydowanej większości pojazdów azjatyckich należących do europejskiego parku samochodowego. Jakość produktów potwierdzają liczne certyfikaty zgodności z restrykcyjnymi normami. Jednocześnie części Ackoja są dostępne w stosunkowo niskich cenach.