- Długość [mm]: 70
- Szerokość [mm]: 375
- Wysokość [mm]: 34
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Wymiar gwintu: M12x1,25
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260610 |
AISIN | JRSHY-022 |
AKRON-MALÒ | 52121 |
ASHIKA | 106-0H-H18L |
ASHUKI | 1488-2250 |
ASHUKI | Y860-07 |
BGA | LS2704 |
BIRTH | BS5014 |
BLUEPRINT | ADG08585 |
CORTECO | 49400645 |
DAYCO | DSS3250 |
DELPHI | TC2291 |
DORMAN | 536110 |
FAG | 818 0461 10 |
FAI | SS2821 |
FEBI | 28575 |
FEBI | 41673 |
HBJAKOPART | J4960529 |
HYUNDAI | 54830-2B000 |
HYUNDAI | 54830-2B200 |
HYUNDAI | 548302B200 |
IMPERGOM | 70619 |
JAPANPAR | SI-H18L |
JAPKO | 106H18L |
JPG | 3540400870 |
KAGER | 85-0837 |
KAMOKA | 9987366 |
KAVO PARTS | SLS-3035 |
KAWE | 8500 43630 |
LEMFO | 33972 01 |
MAG | 600000159600 |
MAPCO | 51226HPS |
MAXGEAR | 72-3106 |
METZGER | 53029711 |
MEYLE | 37-16 060 0032/HD |
MONROE | L43630 |
MOOG | HY-LS-4942 |
MS | 33972-PCS-MS |
MS | 36961-KIT-MS |
NIPPARTS | N4960522 |
NK | 5113426 |
OCAP | 0594084 |
OPENPARTS | SSL1081.10 |
OPTIMAL | G7-1546 |
PEMEBLA | 4682-1IN |
PEMEBLA | JAPSI-H18L |
QUINTON HA | QLS3733S |
RUV | 928408 |
SASIC | 2306121 |
SBS | 19145113426 |
SIDEM | 87366 |
SKF | VKDS 845029 |
SWAG | 90 92 8575 |
SWAG | 90 94 1673 |
TOPRAN | 820 492 |
TRISCAN | 8500 43630 |
TRW | JTS561 |
TRW | JTSB0199 |
VAICO | V52-0229 |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Ackoja to młoda marka, stworzona dopiero w 2016 roku. Jednak za produkcją części samochodowych Ackoja stoją profesjonaliści z wieloletnim stażem. Marka auto części Ackoja należy do niemieckiego przedsiębiorstwa Vierol. Zostało ono założone już w 1977 roku, a dzisiaj posiada w ofercie przeszło 40 000 produktów, dystrybuowanych do ponad 125 krajów. Firma specjalizuje się w produkcji części silnika oraz elektronicznych komponentów samochodowych. Jednak oferta jest o wiele bogatsza i obejmuje większość kategorii. Pod marką Ackoja oferowane są podzespoły z różnych układów samochodowych, wszystkie jednak dedykowane samochodom produkcji azjatyckiej, przeznaczonym na rynek europejski. Części Ackoja to między innymi elementy silnika i systemu tworzenia mieszanki paliwowo-powietrznej, ale też układu kierowniczego, zestawy sprzęgła i rozrządu, reflektory, i lampy, części nadwozia i wiele więcej. Oferta części samochodowych Ackoja jest kompletna i zaspokaja pełne potrzeby zdecydowanej większości pojazdów azjatyckich należących do europejskiego parku samochodowego. Jakość produktów potwierdzają liczne certyfikaty zgodności z restrykcyjnymi normami. Jednocześnie części Ackoja są dostępne w stosunkowo niskich cenach.