Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 260411 |
AUDI | 4E0411317E |
AUDI | 4E0411317F |
AYD | 9608602 |
BIRTH | BX5070 |
BORG BECK | BDL6824 |
COMLINE | CSL7129 |
DELPHI | TC1877 |
DYS | 3051766 |
FAG | 818030310 |
FAI | SS6057 |
FEBI | 27867 |
FEBI | 31030 |
FIRST LINE | FDL6824 |
FLENNOR | FL0200H |
FORTUNE LI | FZ7757 |
FRAP | 3084 |
GSP | S050022 |
IMPERGOM | 35048 |
IR | 5603857 |
JAPANPAR | SKS0907 |
KAGER | 850254 |
KAMOKA | 9937060 |
LEMFO | 3053601 |
LUOS | 730207 |
METALC/ADL | 06990 |
METALCAUCH | 06990 |
METZGER | 53008018 |
MEYLE | 1160600028 |
MONROE | L29630 |
MOOG | AULS4934 |
NK | 5114749 |
OCAP | 0502300 |
OPENPARTS | SSL103111 |
OPTIMAL | G71311 |
QUINTON HA | QLS3599S |
RTS | 9795971 |
RUV | 915784 |
SIDEM | 37060 |
SPIDAN | 40471 |
SWAG | 30927867 |
TALOSA | 5003635 |
TEKNOROT | A544K |
TOPRAN | 112011 |
TRISCAN | 850029630 |
TRW | JTS606 |
VAICO | V100646 |
VAICO | V109875 |
VEMA | 22271 |
VW | 4E0411317D |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.