Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 260050 |
AUTOMEGA | 30106610237 |
BENDIX | 042710B |
BIRTH | BX0024 |
BORG BECK | BDL6368 |
BSG | BSG 30-310-009 |
DELPHI | TC720 |
DENCKERMAN | D140011 |
DITAS | A2-5397 |
DITAS | DSR1172 |
FAI | SS392 |
FEBI | 07989 |
FIRST LINE | FDL6368 |
FLENNOR | FL409-H |
FORD | 1004018 |
FORD | 1067818 |
FORD | 1071336 |
FORD | 1130273 |
FORD | 1661237 |
FORTUNE LI | FZ7510 |
FRAP | 1791 |
IMPERGOM | 35606 |
JPG | SS7136 |
KAGER | 85-0005 |
KAMOKA | 993160 |
LEMFO | 18048 |
LEMFO | 18048 02 |
MAPCO | 19604 |
MAPCO | 19604HPS |
MAPCO | 19608 |
MAPCO | 19608HPS |
METALCAUCH | 04263 |
METZGER | 53021228 |
MEYLE | 716 060 0090/HD |
MONROE | L16602 |
MOOG | FD-LS-0090 |
NK | 5112503 |
OCAP | 0501329 |
OPTIMAL | G7-510 |
PEX | 12.05.117 |
QUINTON HA | QLS3075S |
RTS | 97-00627 |
RUV | 915220 |
SASIC | 9005064 |
SIDEM | 3160 |
SPIDAN | 50324 |
SWAG | 50 79 0002 |
TOPRAN | 300 166 |
TRISCAN | 8500 16602 |
TRW | JTS259 |
UNIGOM | 391438 |
VAICO | V25-7012 |
VEMA | 15025 |
VEMA | 26336 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.