Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 260105 |
AYD | 9600497 |
BENDIX | 042794B |
BIRTH | 5406 |
BOGE | 88592S |
BORG BECK | BDL6414 |
DELPHI | TD270W |
DYS | 3075631 |
FEBI | 07706 |
FIRST LINE | FDL6414 |
FISPA | 94051 |
FLENNOR | FL579H |
FTE | 9220014 |
GSP | 510836 |
GSP | S050533 |
IMPERGOM | 31329 |
IR | 5602774 |
LEMFO | 12202 |
LEMFO | 1220202 |
MAPCO | 33726 |
METALC/ADL | 02628 |
MEYLE | 6160600001 |
OCAP | 0180471 |
OPEL | 350260 |
OPENPARTS | SSL111111 |
OPTIMAL | G7680 |
QUINTON HA | QLS1957S |
RAPRO | R59090 |
RTS | 9790380 |
RUV | 915373 |
SASIC | 9001510 |
SCT | TS531 |
SIDEM | 9866 |
SWAG | 40610009 |
TALOSA | 5002552 |
TEKNOROT | O409 |
TRISCAN | 850024601 |
TRW | JTS278 |
UNIGOM | 391530C |
VAICO | V401288 |
VEMA | 22522 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.