- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Wersja: laterale
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260109 |
AUTOMEGA | 3003500611 |
BENDIX | 042770B |
BIRTH | BX1744 |
BORG BECK | BDL6431 |
DELPHI | TC879 |
DENCKERMAN | D140018 |
DITAS | A2-4049 |
FAI | SS596 |
FEBI | 14558 |
FIRST LINE | FDL6431 |
FLENNOR | FL506-H |
FORTUNE LI | FZ7071 |
FRAP | 2209 |
IMPERGOM | 31340 |
JPG | 880350611 |
LEMFO | 25017 |
LEMFO | 25017 02 |
MAPCO | 19639 |
METALCAUCH | 04242 |
METZGER | 53002828 |
METZGER | 8110104 |
MEYLE | 616 060 0003/HD |
MONROE | L24605 |
MOOG | OP-LS-0515 |
NK | 5113611 |
OCAP | 0501744 |
OPEL | 350611 |
OPEL | 350614 |
OPTIMAL | G7-617 |
PEX | 12.05.408 |
QUINTON HA | QLS3239S |
RTS | 97-00399 |
RUV | 915361 |
SASIC | 9005078 |
SBS | 19145113611 |
SIDEM | 9661 |
SPIDAN | 44325 |
SWAG | 40 79 0019 |
TOPRAN | 205 470 |
TRISCAN | 8500 24605 |
TRW | JTS370 |
UNIGOM | 391554 |
VAICO | V40-1274 |
VEMA | 15028 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.