- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AISIN | JRSFC-005 |
ALFA | 46841498 |
ALFA | 46843389 |
ALFA | 60625029 |
BENDIX | 042824B |
BIRTH | BX3079 |
BORG BECK | BDL6454HD |
CAUTEX | 210526 |
CORTECO | 49399110 |
DELPHI | TC1066 |
DIEDERICHS | 1305006 |
DYS | 30-50532 |
FAG | 818 0244 10 |
FAI | BLR074 |
FAI | SS1003 |
FEBI | 18268 |
FEBI | 42099 |
FIAT | 60625029 |
FIRST LINE | FDL6454HD |
FLENNOR | FL604-H |
GSP | S050002 |
HONDA | 52320-SED-003 |
IMPERGOM | 28248 |
JAPANPAR | SI-447 |
JPG | 3040400100 |
KAGER | 85-0170 |
KAVO PARTS | SLS-2060 |
KAWE | 8500 12600 |
KAWE | FL604-H |
KLAXCAR | 47030z |
LANCIA | 60625029 |
LEMFO | 26791 |
LEMFO | 26791 01 |
LEMFO | 26791 02 |
MANDO CORP | MSC015622 |
MAPCO | 49030 |
MAPCO | 49030HPS |
MAPCO | 49030OES |
MAXGEAR | 72-1483 |
METZGER | 1-500 |
METZGER | 1-500K |
METZGER | 53000418 |
MEYLE | 15-16 060 0001 |
MEYLE | 15160600001HD |
MEYLE | MSL0151HD |
MGA | SA5050 |
MONROE | L12600 |
MOOG | AL-LS-0052 |
MOOG | HO-LS-13433 |
NIPPARTS | N4894036 |
NK | 5111002 |
NK | 5111002PRO |
OCAP | 0503079 |
OPENPARTS | SSL1011.11 |
OPTIMAL | EL1210 |
OPTIMAL | G7-715 |
PEX | 12.05.194 |
QUINTON HA | QLS1752S |
QUINTON HA | QLS1757S |
RTS | 97-05819 |
RUV | 916014 |
SASIC | 9005021 |
SASIC | 9005031 |
SBS | 19145111002 |
SIDEM | 35060 |
SIDEM | 47465 |
SKF | VKDS 342002 |
SPIDAN | 46909 |
SPIDAN | 51451 |
SWAG | 74 76 0001 |
SWAG | 85 94 2099 |
TALOSA | 50-01557 |
TOPRAN | 600 328 |
TRISCAN | 8500 12600 |
TRISCAN | 8500 12605 |
TRW | JTS104 |
VAICO | V24-7104 |
ALFA ROMEO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.