- Długość [mm]: 335
- Wymiar gwintu: M12x1.5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rozmiar gwintu 2: M12X1.5
- Parzyste numery artykułów: BDL6557
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21708 |
A.B.S. | 260016 |
A.B.S. | 260339 |
ALANKO | 10341475 |
APEC | AST4259 |
ASAM | 70634 |
AUDI | 1J0411315D |
AUTOMEGA | 110063810 |
AUTOMEGA | 3041103151J0D |
BENDIX | 042803B |
BETTAPARTS | BSL3332S |
BGA | LS9602 |
BGA | LS9603 |
BIRTH | BS1386 |
BORG BECK | BDL6556 |
BUGIAD | BAP55004 |
BUGIAD | BSP23388 |
DEEZA | AD-L116 |
DELPHI | TC1040 |
DENCKERMAN | D140108 |
DITAS | A2-5798 |
DITAS | A25798 |
DITAS | DSR1043 |
DJ PARTS | DL1171 |
DODA | 1050070154 |
DYS | 30-51721 |
EXCEL | ELB1040 |
FAG | 818022110 |
FAI | BLR059 |
FAI | SS069 |
FAI | SS4419 |
FEBI | 19296 |
FIRST LINE | FDL6556 |
FLENNOR | FL581-H |
FORTUNE LI | 46045 |
FORTUNE LI | FZ7031 |
FRAP | 3340 |
FRAP | F3340 |
GSF | 427VG0230 |
GSP | S050043 |
GSP | S990026SK |
HEYD | A 03.47 |
IMPERGOM | 37354 |
JPG | 1140403170 |
JPG | 1140403179 |
JPG | 5385 |
KAGER | 85-0077 |
KAMOKA | 9030271 |
KAMOKA | 9963462 |
KAWE | 8500 29628 |
KAWE | FL581-H |
KRAFT AUTO | 4300262 |
LEMFO | 019 390 009 617 |
LEMFO | 19390009617 |
LEMFO | 25885 |
LEMFO | 25885 01 |
LEMFO | 38185 01 |
LYNXAUTO | C7114L |
MAPCO | 49793 |
MAPCO | 49793HPS |
MAPCO | 49794 |
METZGER | 53005811 |
METZGER | 6-505 |
MEYLE | 116 060 0011 |
MEYLE | 1160600032 |
MEYLE | MSL0118HD |
MEYLE | MSL0138 |
MGA | SA8361 |
MONROE | L29628 |
MOOG | VOLS2406 |
MOTAQUIP | VDL670 |
MOTAQUIP | VSL670 |
MS | 25885-PCS-MS |
MS | 36812/3-SET-MS |
MS | 36889-KIT-MS |
NAPA | NST4259 |
NK | 5114752 |
NK | 5114756 |
OCAP | 591386 |
OPENPARTS | SSL1077.10 |
OPTIMAL | EL1207 |
OPTIMAL | G7-692 |
OPTIMAL | G7692 |
Omnicraft | 2394603 |
Omnicraft | JAMJ3B438CPAA |
PATRON | PS4073L |
PEX | 12.05.458 |
QF | QF13D00045 |
QUICKSTEER | LS7328 |
QUINTON HA | QLS3332 |
QUINTON HA | QLS3332S |
RTS | 97-05345-2 |
RTS | 97-90947-2 |
RUV | 915768 |
SASIC | 2306007 |
SBS | 19145114752 |
SBS | 5114752 |
SEAT | 1J0411315D |
SIDEM | 63462 |
SKODA | 1J0411315D |
SPIDAN | 46045 |
SPIDAN | 57128 |
STELLOX | 56-02000-SX |
STELLOX | 56-02000A-SX |
SWAG | 30 91 9296 |
TALOSA | 50-03534 |
TALOSA | 5003534 |
TOPRAN | 109 |
TOPRAN | 109 691 |
TRISCAN | 850029628 |
TRISCAN | 870029628 |
TRW | JTS394 |
UNI | GSJ3860 |
VAG | 1J0 411 315 D |
VAICO | V10-7254 |
VECO | VB2121 |
VEMA | 22951 |
VEMA | 23767 |
VEMO | 01/10/7254 000000 |
VEMO | V10-7254 |
VW | 1J0411315D |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.