- Długość [mm]: 95
- Wymiar gwintu: M10x1.5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21129 |
4U Autopa | F42702 |
4U | BW-F-42702 |
A.B.S. | 260429 |
ALANKO | 10341555 |
APEC | AST4513 |
AUTLOG | FT1221 |
AUTO-SPEED | 290RT01607 |
AYD | 9603492 |
BBR | 001-10-22580 |
BENDIX | 042469B |
BETTAPARTS | BSL4013S |
BGA | LS0954 |
BIRTH | BX5080 |
BMW | 3 412 794 |
BMW | 33 50 3 413 197 |
BMW | 3350 3412 794 |
BMW | 33503412794 |
BMW | 33503414297 |
BORG BECK | BDL6778 |
BSG | BSG 15-310-089 |
COMLINE | CSL7260 |
CPB | 505736 |
CPB | 505737 |
DEEZA | 110-827A |
DEEZA | 27157 |
DEEZA | 30191 |
DEEZA | BW-L137 |
DEEZA | BW-L623 |
DELPHI | TC1485 |
DITAS | DSR1117 |
ECP | 632110130 |
ECP | 632110139 |
ETS | 03.LB.207 |
EXCEL | ELB3444 |
FAG | 818016210 |
FAI | SS5666 |
FARE SA | F0905B |
FEBI | 27198 |
FIRST LINE | FDL6778 |
FLENNOR | FL0925-H |
FLENNOR | FL0925H |
FORMPART | 1208039 |
FR REDAELL | 7-532 |
FR REDAELL | 7-532K |
G.U.D. | GSP301185 |
IMPERGOM | 35915 |
JPG | 1450500100 |
JPG | 1450500109 |
KAGER | 85-0242 |
KAGER | 850242 |
KAMOKA | 9030043 |
KAMOKA | 9921365 |
LEMFO | 27171 |
LEMFO | 27171 02 |
LEMFO | 2717101 |
LYNXAUTO | C7140LR |
MAPCO | 51641 |
MAPCO | 51641HPS |
MDR | GSP-S050071 |
MERTZ | M-S1648 |
METALCAUCH | 05851 |
METALCAUCH | 5851 |
METZGER | 53012719 |
METZGER | 7-532 |
MEYLE | 316 060 0011 |
MEYLE | 316 060 0011/HD |
MEYLE | 3160600011 |
MEYLE | 3160600011/HD |
MEYLE | 3160600011HD |
MEYLE | MSL0316HD |
MGA | SA5279 |
MONROE | L11624 |
MOOG | BMLS3858 |
MOTAQUIP | VSL946 |
NAPA | NST4513 |
NK | 5111521 |
NTY | ZLT-BM-003 |
OCAP | 0504216 |
OCAP | 504216 |
OPTIMAL | EL1188 |
OPTIMAL | G71036 |
OSSCA | 25366 |
PATRON | PS4308 |
PEARL | PLB418 |
PEX | 12.05.605 |
QH TALBROS | QLS3444S |
QUINTON HA | QLS3444 |
QUINTON HA | QLS3444S |
RIDEX | 3229S0439 |
RIW | BW4036 |
RIW | BW4036P |
RIW | RB3950 |
RTS | 97-99545 |
RUV | 925016 |
SASIC | 2306060 |
SBS | 19145111521 |
SBS | 5111521 |
SIDEM | 21365 |
SPIDAN CHA | 57720 |
SPIDAN | 57720 |
STC | T405851 |
STELLOX | 56-03492-SX |
SWAG | 20 92 7198 |
SYD | 2102009 |
Stark | SKST-0230438 |
TALOSA | 50-02402 |
TALOSA | 5002402 |
TOPRAN | 501 |
TOPRAN | 501 002 |
TOPRAN | 501002 |
TRICLO | 782100 |
TRISCAN | 850011624 |
TRISCAN | 870011624 |
TRW | JTS486 |
TTC | 08.30.064 |
UNI | GSJ5038 |
UNI | UGCGSJ5038 |
VAICO | V20-7198 |
VAICO | V207198 |
VECO | VB 5882 |
VEMA | 25275 |
VEMO | V20-7198 |
WILMINK | WG1992495 |
WILMINK | WG2028966 |
WILMINK | WG2040393 |
WOLVER | SP403900 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.