- Długość [mm]: 65
- Wymiar gwintu: M12x1.25
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rozmiar gwintu 2: M12x1.25
- Parzyste numery artykułów: BDL6986
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U | NS-F-01189 |
4U | NS-F-57669 |
555 | SL-N130L |
A.B.S. | 260485 |
ACKOJA | A38-1121 |
AKRON-MALÒ | 53639 |
APEC | AST4175 |
ASHIKA | 106-01-115L |
ASHIKA | 106-01-116 |
ASHUKI | 1488-4301 |
ASHUKI | N754-23 |
ASVA | 0223-R51FL |
AYD | 9605913 |
BBFREDLINE | 40NI121 |
BETTAPARTS | BSL4312S |
BGA | LS6317 |
BLUEPRINT | ADN18593 |
BORG BECK | BDL6985 |
COMLINE | CSL5079 |
CTE | CSL06071L |
DEEZA | NI-L153 |
DELPHI | TC2197 |
DENCKERMAN | D140423 |
DJ PARTS | DL1535 |
DJ PARTS | DL1670 |
DODA | 1050070191 |
DYS | 30-74809 |
ETS | 18.LB.832 |
EXCEL | ELB3529 |
FAG | 818049810 |
FAI | BLR126 |
FAI | SS6256 |
FAI | SS6375 |
FAI | SS6443 |
FARE SA | 10542 |
FEBEST | 0223-R51MFL |
FEBI | 34120 |
FIRST LINE | FDL6985 |
FORMPART | 4108046 |
FORMPART | 4108046-XL |
FRAP | 3474 |
FRAP | F3474 |
G.U.D. | GSP301573 |
GSF | 427NI0090 |
HBJAKOPART | J4961044 |
JAPANPAR | SI-115L |
JAPANPAR | SI116 |
JAPKO | 106115L |
JAPKO | 106116 |
JPG | 4040401770 |
JPG | 4040401779 |
KAGER | 85-0839 |
KAMOKA | 9030129 |
KAMOKA | 9941668 |
KAVO PARTS | SLS-6533 |
KAWE | 8500 14668 |
KRAFT AUTO | 4304179 |
LYNXAUTO | C7251L |
MANDO CORP | MSC015732 |
MAPCO | 52361 |
MAPCO | 52361HPS |
MDR | GSP-S050354 |
MDR | MSS-8116 |
METALCAUCH | 05667 |
METALCAUCH | 5667 |
METZGER | 53056511 |
MEYLE | 36-16 060 0007 |
MEYLE | MSL0407 |
MONROE | L14668 |
MOOG | NILS4888 |
MOTAQUIP | LVSL1397 |
NAPA | NST4175 |
NIPPARTS | N4961034 |
NISSA | 54668-EA010 |
NISSA | 54668-EB71A |
NISSA | 54668EA010 |
NISSA | 562617S000 |
NK | 5112241 |
OCAP | 594618 |
OPTIMAL | G7-1520 |
OSSCA | 38177 |
Omnicraft | 2395020 |
Omnicraft | JAMJ3B438MUAA |
PATRON | PS4287L |
PEMEBLA | JAPSI-115L |
QF | QF13D00011 |
QH TALBROS | QLS3529S |
QUINTON HA | QLS3529 |
QUINTON HA | QLS3529S |
RIW | NS4001 |
RIW | NS4022 |
RTS | 97-92338-2 |
RUV | 926832 |
SAKURA | 430-00-4179 |
SIDEM | 41668 |
SPIDAN | 50174 |
STARLINE | 84.76.737 |
STC | T405667 |
STELLOX | 56-00368-SX |
STELLOX | 56-00368A-SX |
SWAG | 82 93 4120 |
TALOSA | 50-01060 |
TOPRAN | 701 747 |
TRISCAN | 850014668 |
TRW | JTS960 |
UNI | GSJ5681 |
UNI | UGCGSJ5681 |
VECO | VB 5964 |
VEMA | 26769 |
WILMINK | WG1992955 |
WILMINK | WG2037586 |
WILMINK | WG2040648 |
YAMATO | J61077 |
YAMATO | J61077YMT |
ZEKKERT | SS-1496 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.