- Długość [mm]: 335
- Wymiar gwintu: M12x1.5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rozmiar gwintu 2: M12X1.5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALANKO | 10341475 |
APEC | AST4243 |
AUDI | 1K0411315B |
AUDI | 1K0411315D |
AUDI | 1K0411315E |
AUDI | 1K0411315G |
AUDI | 1K0411315J |
AUDI | 1K0411315K |
AUDI | 1K0411315N |
AUDI | 1K0411315P |
AUDI | 1K0411315R |
AUDI | 5Q0 411 315 |
AUDI | 5Q0411315A |
AUDI | 5Q0411315B |
AUTOMOTOR | PSD315B |
BGA | LS9607 |
BGA | LS9619 |
BORG BECK | BDL7343 |
COMLINE | CSL7041 |
COMLINE | CSL7215 |
DELPHI | TC 2690 |
DITAS | A2-5481 |
DITAS | A2-7347 |
DITAS | DSR1045 |
DODA | 1050070064 |
DODA | 1050070084 |
FEBI | 102810 |
FINWHALE | SL632 |
FIRST LINE | FDL7343 |
FRAP | 2474 |
FRAP | F2474 |
MOOG | VO-LS-13963 |
MOTAQUIP | LVSL1426 |
MOTAQUIP | VSL890 |
NAPA | NST4243 |
NPS | V405G01 |
QUICKSTEER | LS7008 |
SEAT | 1K0 411 315 B |
SEAT | 1K0 411 315 J |
SEAT | 1K0411315D |
SEAT | 1K0411315K |
SEAT | 1K0411315N |
SEAT | 1K0411315P |
SEAT | 1K0411315R |
SEAT | 5Q0 411 315 |
SEAT | 5Q0411315A |
SEAT | 5Q0411315B |
SKODA | 1K0 411 315 B |
SKODA | 1K0 411 315 J |
SKODA | 1K0411315D |
SKODA | 1K0411315K |
SKODA | 1K0411315N |
SKODA | 1K0411315P |
SKODA | 1K0411315R |
SKODA | 5Q0 411 315 |
SKODA | 5Q0411315A |
SKODA | 5Q0411315B |
TALOSA | 50-04422 |
TALOSA | 50-09746 |
VAG | 5Q0 411 315 B |
VEMA | 22845 |
VEMA | 26943 |
VW | 1K0411315B |
VW | 1K0411315D |
VW | 1K0411315G |
VW | 1K0411315J |
VW | 1K0411315K |
VW | 1K0411315N |
VW | 1K0411315P |
VW | 1K0411315R |
VW | 5Q0 411 315 |
VW | 5Q0411315A |
VW | 5Q0411315B |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.