- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Materiał: Stal
- Długość [mm]: 201,00
- Parzyste numery artykułów: 818 0524 10
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 7L0 505 465 A |
AUDI | 7L0 505 465 B |
AUDI | 7L0 505 465 C |
AUDI | 7L0 505 465 D |
AUDI | 7L0505465A |
AUDI | 7L0505465B |
AUDI | 7L0505465C |
AUDI | 7L0505465D |
DELPHI | TC1798 |
FEBI | 101041 |
FIRST LINE | FDL6820 |
LEMFO | 26050 02 |
LEMFO | 2605002 |
LEMFO | 31896 01 |
LEMFO | 3189601 |
MAPCO | 51733 |
METZGER | 53009313 |
MEYLE | 116 060 0021/HD |
MEYLE | 1160600021HD |
MONROE | L29640 |
MOOG | VO-LS-4397 |
MOOG | VOLS4397 |
OPTIMAL | G7-1086S |
OPTIMAL | G71086S |
PORSC | 7L0 505 465 A |
PORSC | 7L0 505 465 B |
PORSC | 7L0505465A |
PORSC | 7L0505465B |
PORSC | 955 333 069 10 |
PORSC | 955 333 069 11 |
PORSC | 95533306910 |
PORSC | 95533306911 |
PORSC | 95533306921 |
SIDEM | 63762 |
TRW | JTS521 |
VW | 7L0 505 465 A |
VW | 7L0 505 465 B |
VW | 7L0505465A |
VW | 7L0505465B |
AUDI
|
PORSCHE
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
FAG jest jednym ze światowych liderów w produkcji łożysk dla przemysłu motoryzacyjnego. Marka powstała w 1883 roku i należy do Schaeffler Group, drugiego co do wielkości producenta łożysk na świecie. Fabryki marki FAG znajdują się na całym świecie: w USA, Kanadzie, Portugalii, Włoszech, na Węgrzech, w Austrii i Indiach.
Pod marką FAG produkuje się oryginalne części dla największych marek samochodów: Alfa-Romeo, Daewoo, Seat, Skoda, Ford, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Porsche, Honda, Hyundai, Audi, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Scania , Suzuki, Mercedes-Benz, Toyota, Mazda, BMW, Volkswagen oraz Volvo. Pod znakiem towarowym FAG można znaleźć jednak także szereg części zamiennych, przeznaczonych na niezależny rynek wtórny.
Łożyska kół samochodowych to największa linia produkcyjna marki FAG. Wykonane z trwałych materiałów odpornych na korozję i ścieranie. Na uwagę zasługuje fakt, że elementy uszczelniające i smary stosowane w niektórych komponentach mogą wytrzymać temperaturę nawet powyżej 120 ° C. Ponadto dzięki doskonałej konstrukcji i optymalnemu współczynnikowi tarcia, łożyska FAG wytwarzają niewielki hałas.