- Średnica wewnętrzna [mm]: 10,0
- Średnica [mm]: 12,0
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F02178 |
A.B.S. | 261140 |
AIC | 73746 |
APLUS | 28292AP |
AUDI | 4M0 505 465 D |
AUTO-SPEED | 290RT02113 |
AYD | 9617181 |
BBR | 001-10-31145 |
BIRTH | BX5174 |
BORG BECK | BDL7575 |
CPB | 506395 |
DAKAtec | 120599 |
DELPHI | TC6983 |
DLZ | CB0297 |
DYS | 30-51949 |
ETS | 02.LB.659 |
FAI | SS10016 |
FIRST LINE | FDL7575 |
FORMPART | 1108045 |
GSP-BR | S051432 |
GSP | S051432 |
KAVO PARTS | SLS-10037 |
KAWE | 8500 29693 |
KRAFTVOLL | 13040614 |
LEMFO | 38888 01 |
MDR | GSP-S051432 |
METZGER | 53082409 |
MEYLE | 116 060 0072 |
MOOG | AU-LS-16833 |
OCAP | 0505933 |
OE Germany | 801295 |
OPTIMAL | G7-2035 |
PATRON | PS4613 |
QUINTON HA | QLS3977S |
RODRUNNER | LS-A-727 |
SIDEM | 37161 |
SPIDAN CHA | 59828 |
SWAG | 33 10 3952 |
TALOSA | 50-10621 |
TEKNOROT | A-727 |
TOPRAN | 117 718 |
TRISCAN | 8500 29693 |
UCEL | 72116 |
VAICO | V10-5381 |
VEMA | 250195 |
VW | 4M0 505 465 D |
WILMINK | WG2246952 |
YTT | Y612028 |
ZPY | 4M0 505 465D |
vika | 55051704201 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.