- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Lokalizacja w aucie: Z lewej
- Lokalizacja w aucie: Z prawej
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 117
- Wymiar gwintu: M10 x 1,25 RHT
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260097 |
BENDIX | 042960B |
BIRTH | BX3551 |
DELPHI | TC483 |
FAI | SS443 |
FEBI | 15420 |
FIRST LINE | FDL6416 |
HBELPARTS | J4891002 |
LEMFO | 183025202574 |
LEMFO | 25202 01 |
MAPCO | 49524 |
METZGER | D-503 |
MEYLE | 36160600004 |
MOOG | NI-DS-1253 |
MOTAQUIP | VDL685 |
NIPPARTS | J4891002 |
NISSA | 56261-86J25 |
NISSA | 5626190J01 |
NK | 5112214 |
OPTIMAL | G7-872 |
PEX | 12.05.196 |
QUINTON HA | QLS1837S |
RUV | 916848 |
SACHS | AL3019 |
SIDEM | 41461 |
SPIDAN | 46232 |
SWAG | 82 79 0004 |
TRISCAN | 850014608 |
TRW | JTS146 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Flennor to niemiecka marka części samochodowych. Producent działa na rynku od 1935 roku. Ponad 85 lat w produkcji części do samochodów sprawiło, że dzisiaj firma uchodzi za specjalistę w swoim obszarze. Przedsiębiorstwo Flennor jest bowiem mocno wyspecjalizowane. Koncentracja na doskonaleniu niewielu kategorii produktowych sprawiła, żę części Flennor są dzisiaj bliskie perfekcji. W fabrykach producenta powstają rozmaite części układu rozrządu. Obok pasków rozrządu, produkowane są również rolki, napinacze, a także wszelkie zawory i śruby niezbędne w tym układzie. Wysoko cenione są także pompy wody Flennor. Wymienione produkty zdecydowanie stanowią główną oś produkcji. Niemniej jednak w ofercie pojawiają również części z innych kategorii, w tym między innymi świece żarowe, łożyska kół, przewody paliwowe oraz pióra wycieraczek.
Marka Flennor od początku istnienia była związana z Niemcami. Do dzisiaj to w tym kraju znajduje się główna siedziba firmy, jej biura, najważniejsza fabryka oraz centrum dystrybucyjne. Jednak przedsiębiorstwo stało się podmiotem działającymi w skali światowej. Produkcja odbywa się również w Czechach i Chinach, a centra dystrybucyjne są zlokalizowane w licznych krajach europejskich, w Azji oraz Ameryce Północnej.