Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łącznik stabilizatora FRAP F5274 (Oś przednia, z prawej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
F5274
Łącznik stabilizatora FRAP F5274 (Oś przednia, z prawej)
  • Łącznik stabilizatora FRAP F5274 (Oś przednia, z prawej) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Producent:
FRAP
EAN:
8058268385133
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:
Na dole
Pręt/Rozpórka:
Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm]:
307
Wymiar gwintu:
M12x1,5
Ciężar [kg]:
0,5
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Drążek skrętny F5274 firmy FRAP

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Lokalizacja w aucie: Na dole
  • Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
  • Długość [mm]: 307
  • Wymiar gwintu: M12x1,5
  • Ciężar [kg]: 0,5

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla F5274 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AYD 9616074
BIRTH BD0106
DELPHI TC3414
FAI SS9385
FEBI 170732
FRAP 5274
METZGER 53067402
MEYLE 616 060 0036/HD
MONROE L24621
MOOG OP-LS-15334
OCAP 0585800
OPEL 39001004
OPEL 39064481
OPEL 42705814
OPTIMAL G7-2001
QUINTON HA QLS3907S
RTS 97-90360-1
SASIC 2306260
SIDEM 9963
VEMA 27186

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Drążek skrętny F5274 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Drążek skrętny

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

FRAP

Frap – to włoska firma powstała w 1932 roku. Koncern specjalizuje się w produkcji części do układu kierowniczego oraz zawieszenia, które od lat ceni sobie bardzo wielu kierowców. Swoje oddziały Frap ma rozlokowane głównie na terenie Italii, poza jednym, który mieści się we Francji. 

W asortymencie włoskiego producenta znajdziemy:

  • ramiona zawieszenia;
  • przeguby kulowe zawieszenia;
  • przeguby kulowe kierownicy;
  • drążki do krawata;
  • osiowe przeguby kulowe;
  • przeguby kulowe i końcówki drążków kierowniczych do ciągników;
  • silentblocki ,
  • regulowane łączniki stabilizatora.

Wysoka jakość oferowanych produktów to podstawa!

FRAP stawia na jakość oferowanych przez siebie komponentów, dlatego cały proces produkcji jest nieustannie kontrolowany, począwszy od projektu, na testach końcowych skończywszy. 

Zamiłowanie do perfekcji oraz troska o każdy detal zaowocowały współpracą z czołowymi producentami samochodów, którzy bardzo cenią sobie części produkowane przez  FRAP.

Co więcej, takie marki, jak: Renault Alpine, Alfa Romeo, KTM, Piaggio, Peugeot Scooters, CNH, AGCO Corporation, Argo Tractors i Same Deutz-Fahr Group  zdecydowały się na to, aby włoska marka dostarczała im komponenty na pierwszy montaż.

Dlatego kupując części samochodowe do FRAP  masz pewność, że inwestujesz w najlepszą jakość!

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze