Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21105 |
A.B.S. | 260029 |
AKRON-MALÒ | 27123 |
ALANKO | 341562 |
ALANKO | 341564 |
ALPI | 33551092292 |
AUTLOG | FT1759 |
BENDIX | 042707B |
BMW | 1 092 292 |
BMW | 1 095 532 |
BMW | 33 55 1 092 292 |
BMW | 33 55 1 095 532 |
BORG BECK | BDL6358 |
BORG BECK | BDL7221 |
COMLINE | CSL7040 |
DELPHI | TC976 |
DENCKERMAN | D140099 |
DITAS | A2-6021 |
DITAS | DSR1116 |
EUROBRAKE | 59145111508 |
FEBI | 10038 |
FIRST LINE | FDL6358 |
FIRST LINE | FDL7221 |
FLENNOR | FL495-H |
FORMPART | 1208010 |
FORMPART | 1208048 |
HEYD | BM06.43 |
IMPERGOM | 35368 |
KAGER | 85-0115 |
KAMOKA | 9921262 |
KO | 022-BMW105 |
KRAFT AUTO | 4302821 |
KRAFT AUTO | 4302822 |
LEMFO | 01021470 |
LEMFO | 016 390 005 515 |
LEMFO | 016 390 005 515-01 |
LEMFO | 13311 |
LEMFO | 13311 03 |
LEMFO | 561 |
MAPCO | 49663HPS |
METZGER | 53011159 |
METZGER | 53011229 |
METZGER | 83011229 |
MEYLE | 300 335 5105 |
MONROE | L11609 |
MOOG | BM-LS-0485 |
MOOG | BMLS0485 |
MOTAQUIP | VSL654 |
NK | 5041511 |
NK | 5111508 |
OCAP | 0501024 |
OPTIMAL | G7-506 |
QUINTON HA | QLS2997S |
QWP | WSS152 |
RIDEX | 3229S0035 |
RIW | BW4012 |
RIW | BW4013 |
RTS | 97-09544 |
RUV | 915045 |
SASIC | 9005059 |
SBS | 19145041511 |
SBS | 19145111508 |
SIDEM | 21262 |
STELLOX | 56-00536-SX |
STELLOX | 56-00536A-SX |
SWAG | 20 79 0009 |
TALOSA | 50-02387 |
TOPRAN | 500 160 |
TRISCAN | 8500 11609 |
TRW | JTS113 |
TTC | 08.30.006 |
VAICO | V20-7054-1 |
WILMINK | WG1054350 |
ALPINA
|
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.