Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21405 |
A.B.S. | 260109 |
AKRON-MALÒ | 28035 |
ALANKO | 341575 |
ASHUKI | 114-458A |
AUTOMEGA | 3003500611 |
BENDIX | 042770B |
BIRTH | BX1744 |
BORG BECK | BDL6431 |
BSG | BSG 65-310-042 |
CHEVR | 3 50 611 |
CHEVR | 90498745 |
COMLINE | CSL7002 |
DEEZA | OP-P114 |
DELPHI | TC879 |
DENCKERMAN | D140018 |
DITAS | A2-4049 |
DJ PARTS | DL1372 |
FAI | SS596 |
FEBI | 14558 |
FEBI | 38939 |
FIRST LINE | FDL6431 |
FLENNOR | FL506-H |
FORTUNE LI | FZ7071 |
FORTUNE LI | FZ7593 |
GM | 3 50 611 |
GM | 90498745 |
IMPERGOM | 31340 |
JAPCA | 358710 |
JPG | 880350611 |
KAGER | 85-0039 |
KAMOKA | 999661 |
KAWE | FL506-H |
KLAXCAR | 47079z |
KRAFT AUTO | 4301559 |
LEMFO | 25017 |
LEMFO | 35367 01 |
MAPCO | 19639 |
METALCAUCH | 04242 |
METZGER | 5-511 |
METZGER | 53002828 |
METZGER | 53002938 |
METZGER | 83002938 |
MEYLE | 616 060 0003/HD |
MONROE | L24605 |
MOOG | OP-LS-0515 |
MOOG | OP-LS-4850 |
NK | 5113611 |
OCAP | 0501744 |
OCAP | 0504068 |
OPEL | 13169439 |
OPEL | 3 50 611 |
OPEL | 3 50 614 |
OPEL | 90498745 |
OPTIMAL | G7-617 |
PEX | 12.05.408 |
QUINTON HA | QLS3239S |
RIW | OP4005 |
RTS | 97-00399 |
RUV | 915361 |
SASIC | 9005016 |
SASIC | 9005078 |
SBS | 19145113611 |
SIDEM | 9061 |
SIDEM | 9062 |
SIDEM | 9661 |
SPIDAN | 44325 |
STC | T404242 |
SWAG | 40 79 0019 |
SWAG | 40 93 8939 |
TOPRAN | 03 50 611 |
TOPRAN | 205 470 |
TRISCAN | 8500 24605 |
TRW | JTS370 |
TRW | JTS644 |
TRW | JTS645 |
VAICO | V40-1274 |
VAUXH | 13169439 |
VAUXH | 3 50 611 |
VAUXH | 3 50 614 |
VAUXH | 90498745 |
VEMA | 15028 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
VAUXHALL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.