Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21602 |
3RG | 21602LD |
A.B.S. | 260245 |
ALANKO | 341785 |
ASHUKI | 155-987A |
BIRTH | BX0012 |
BORG BECK | BDL6583 |
BSG | BSG 65-310-037 |
CAUTEX | 020927 |
DEEZA | RE-L119 |
DELPHI | TC1161 |
DENCKERMAN | D140049 |
DITAS | A2-5984 |
DITAS | DSR1017 |
FEBI | 21044 |
FIRST LINE | FDL6583 |
GM | 91167000 |
GM | 93858917 |
KAGER | 85-0283 |
KAMOKA | 995661 |
KLAXCAR | 47035z |
KO | 022-RE129 |
KRAFT AUTO | 4305022 |
LEMFO | 25513 |
LEMFO | 25513 02 |
MAPCO | 49118HPS |
METZGER | 53049718 |
METZGER | 83049718 |
MEYLE | 16-16 060 0003 |
MEYLE | 16-16 060 0003/HD |
MONROE | L10606 |
MOOG | RE-LS-2095 |
NISSA | 54616-00QAC |
NISSA | 54616-00QOA |
NISSA | 5461600Q0A |
NISSA | 5461600Q0J |
NK | 5113621 |
OPEL | 44 07 573 |
OPEL | 44 08 904 |
OPEL | 44 17 973 |
OPEL | 91167000 |
OPEL | 93450030 |
OPEL | 93858917 |
PEX | 12.05.521 |
QWP | WSS331 |
RENAU | 54 61 819 44R |
RENAU | 7711160426 |
RENAU | 82 00 002 870 |
RENAU | 82 00 661 217 |
RIDEX | 3229S0026 |
RIW | RN4007 |
SASIC | 4005141 |
SBS | 19145113621 |
SIDEM | 5661 |
SPIDAN | 46392 |
SWAG | 60 92 1044 |
TOPRAN | 207 102 |
TRISCAN | 8500 10606 |
TRW | JTS432 |
VAICO | V46-0041 |
VAUXH | 44 07 573 |
VAUXH | 44 08 904 |
VAUXH | 44 17 973 |
VAUXH | 91167000 |
VAUXH | 93450030 |
VAUXH | 93858917 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.