- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Długość [mm]: 90
- Średnica 3 [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rodzaj połączenia: Pojemnik
- Rozmiar gwintu 2: M10X1.5
- Szerokość opakowania [cm]: 9,5
- Wysokość opakowania [cm]: 5
Dodaj opinię
(07.05.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora MOOG HO-LS-8967 (Z lewej)
(23.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora MOOG PE-LS-5046 (Oś przednia po obydwu stronach)
(23.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora MOOG MI-LS-2776 (Oś przednia po obydwu stronach)
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F08513 |
4U | AU-F-08513 |
A.B.S. | 260342 |
ACEMARK | 206189 |
ACEMARK | 206234 |
AISIN | JRSVG-015 |
ASMETAL | 26AU0200 |
AUDI | 8E0 505 465 AC |
AUDI | 8E0 505 465 AF |
AUDI | 8E0 505 465 K |
AUDI | 8E0 505 465 T |
AUTOMEGA | 110090010 |
AYD | 9605066 |
BENDIX | 042508B |
BGA | LS0110 |
BIRTH | BX5042 |
BORG BECK | BDL6832 |
BORG BECK | BDL6832HD |
BSG | BSG 90-310-104 |
CAUTEX | 750219 |
COMLINE | CSL7196 |
CORTECO | 49399798 |
DEEZA | AD-L131 |
DELPHI | TC2100 |
DENCKERMAN | D140281 |
DJ PARTS | DL1169 |
DYS | 30-51762 |
EUROREPAR | 1634906180 |
FAG | 818 0471 10 |
FAI | BLR111 |
FAI | SS5605 |
FARE SA | 10286 |
FEBI | 32490 |
FEBI | 32491 |
FIRST LINE | FDL6832 |
FIRST LINE | FDL6832HD |
FLENNOR | FL0979-H |
FORMPART | 1108017 |
FRAP | F5198 |
G.U.D. | GSP301016 |
GSP | S050042 |
IMPERGOM | 37478 |
JPG | 1150500400 |
KAMOKA | 9030103 |
KAWE | 8500 29635 |
KEY PARTS | KDL6832 |
KRAFT AUTO | 4300259 |
LEMFO | 25953 02 |
LEMFO | 31012 01 |
MANDO | MSC015568 |
MAPCO | 52733 |
METALCAUCH | 05366 |
METZGER | 53009109 |
MEYLE | 116 060 0027 |
MGA | SA5225 |
MONROE | L29635 |
MOOG | VO-LS-2271 |
MOTAQUIP | VSL954 |
MS | 31012-PCS-MS |
MS | 31012-SET-MS |
NK | 5114747 |
OCAP | 0501899 |
OPENPARTS | SSL1170.11 |
OPTIMAL | G7-1080 |
PEX | 12.05.548 |
QH BENELUX | QLS3506S |
QUARO | QS3924/HQ |
QUINTON HA | QLS3506S |
RIW | AU4016P |
RTS | 97-95970 |
RUV | 925701 |
SASIC | 2306012 |
SEAT | 8E0 505 465 AF |
SIDEM | 37367 |
SKF | VKDS 441001 |
SKODA | 8E0 505 465 T |
SPIDAN | 57041 |
STC | T405366 |
SWAG | 30 93 2491 |
TALOSA | 50-03634 |
TOPRAN | 112 008 |
TRISCAN | 8500 29635 |
TRW | JTS388 |
VEMA | 22267 |
VW | 8E0 505 465 T |
AUDI
|
SEAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Moog to amerykańska firma motoryzacyjna, produkująca części samochodowe klasy premium. Główny obszar działania firmy to produkcja części układu kierowniczego oraz zawieszenia. Ponadto, przedsiębiorstwo produkuje również inne części podwozia. Producent podkreśla troskę o jakość produktów, udokumentowaną szeregiem certyfikatów przyznawanych produktom wyjeżdżającym z fabryk należących do firmy Moog. Ponadto, części samochodowe marki Moog powstają z myślą o mechanikach, dokonujących ich montażu. Inżynierowie pracujący dla Moog dokładają wszelkich starań, aby montaż części był jak najprostszy, przez co częściej niż w przypadku elementów od innych producentów, możliwy jest samodzielny montaż podzespołu bez wizyty w warsztacie.
Moog to firma wszechstronna, która od lat nieustannie poszerza swoją ofertę. Dzisiaj w asortymencie znajduje się szereg produktów dedykowanych samochodom osobowym, jednak znajdują się tam również części układów kierowniczych i zawieszenia dla aut ciężarowych. Co więcej, części marki Moog pojawiają się również w autach sportowych. Uznanie ze strony producentów pojazdów wyścigowych świadczy o niezwykłej jakości produktów Moog, a także o wyjątkowej wytrzymałości podzespołów tej marki. Od ponad 50 lat Moog dostarcza części samochodowe do samochodów NASCAR, natomiast od kilku lat jest wyłącznym partnerem wyścigów w zakresie dostawy części tych układów. Trudno o lepszą rekomendację, niż takie wyróżnienie. W czasie wyścigów podzespoły Moog są niewiarygodnie mocno obciążane, jednak przeważnie znoszą to doskonale.