- Parzyste numery artykułów: 20 92 7195
- Długość [mm]: 300
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 0,358
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F85465 |
4U | BW-F-85465 |
A.B.S. | 260428 |
ABTEX | BSL4012S |
ACEMARK | 205827 |
AKRON-MALÒ | 271541 |
APEC | AST4392 |
APLUS | 14506AP |
ASAM | 73606 |
ASMETAL | 26BM2801 |
AUTLOG | FT1219 |
AUTO-SPEED | 290RT01606 |
AUTOMEGA | 210638310 |
AYD OE | 96-03395 |
AYD | 9603395 |
AYWIPARTS | AW1350187R |
Aslyx | AS-601127 |
BAPMIC | BACB12-525012 |
BBR | 001-10-24383 |
BENDIX | 042468B |
BGA | KS0912 |
BGA | LS0925 |
BIRTH | BD5018 |
BMW | 31 30 3 413 202 |
BMW | 31 30 3 414 300 |
BOGAP | B3321119 |
BORG BECK | BDL6777 |
BSG | BSG 15-310-082 |
CAUTEX | 750114 |
COMLINE | CSL6099 |
CORTECO | 49399079 |
CPB | 505733 |
CTE | CSL09031R |
CWORKS | F250R0005 |
DAKAtec | 120064HQ |
DAYCO | DSS3620 |
DELPHI | TC1479 |
DENCKERMAN | D140404 |
DLZ | SL0814R |
DLZ | SL9003R-A |
DYS | 30-56058 |
EGT | 131883EGT |
ETS | 03.LB.200 |
FAG | 818 0161 10 |
FAI | SS5665 |
FARE SA | 10693 |
FARE-MX | 10693 |
FEBI | 27196 |
FIRST LINE | FDL6777 |
FLENNOR | FL0924-H |
FORMPART | 1208037 |
FR REDAELL | 7-530 |
FR REDAELL | 7-530K |
FRAP | F2947 |
FREY | 850303601 |
G.U.D. | GSP301283 |
GOOM | RS-0073 |
GSP-BR | S050073 |
GSP | S050073 |
HART | 423 852 |
IMPERGOM | 35914 |
JPG | 1440401480 |
KAGER | 85-0244 |
KAMOKA | 9030045 |
KAWE | 8500 11627 |
KRAFT AUTO | 4302883 |
LEMFO | 27169 02 |
LYNXAUTO | C7139R |
MAG | 301191620710 |
MANDO | MSC015015 |
MAPCO | 51640HPS |
MATRIX PRO | MX01323314 |
MAXGEAR | 72-1757 |
MDR | GSP-S050073 |
MEHA AUTOM | MH20542 |
MERTZ | M-S0664 |
METALCAUCH | 05853 |
METZGER | 53012512 |
MEYLE | 316 060 0019/HD |
MEYLE | 316 060 0076 |
MGA | SA7394 |
MILES | DB78263 |
MONROE | L11627 |
MOOG | BM-LS-3860 |
MOTAQUIP | VSL896 |
MS | 27169-PCS-MS |
MS | 27196B-PCS-MS |
MS | 36858/1-KIT-MS |
MS | 36858/1-KIT-MSP |
Meistersat | 31303414300-EC |
Motrio | 8550500709 |
NAPA | NST4392 |
NK | 5111520 |
NTY | ZLP-BM-005 |
OCAP | 0584215 |
OCAP | 584215 |
OE Germany | 802028 |
OE Germany | 802029 |
OMG SRL | G20.1944 |
OPENPARTS | SSL1107.01 |
OPTIMAL | G7-1035 |
OSSCA | 23823 |
Omnicraft | 2394920 |
PATRON | PS4307R |
PRT | 6200186 |
ProfiPower | 6S1207R |
QF | QF13D00299 |
QH TALBROS | QLS3443S |
QUARO | QS7686/HQ |
QUINTON HA | QLS3443S |
REINHOCH | RH06-3032 |
RIDEX | 3229S0420 |
RIDEX | 772S0155 |
RIW | BW4034 |
RIW | BW4034P |
RODRUNNER | LS-B-836 |
RTS | 97-99544-1 |
RUV | 925015 |
SASIC | 2306058 |
SBS | 19145111520 |
SCHNIEDER | BMS22.00784 |
SIDEM | 21367 |
SKF | VKDS 348526 |
SPIDAN CHA | 57719 |
STARLINE | 14.64.736 |
STC | T405853 |
STELLOX | 56-03395-SX |
STELLOX | 56-03395A-SX |
SYD | 2102008 |
Stark | SKST-0230419 |
TALOSA | 50-02400 |
TEKNOROT | B-836 |
TOPRAN | 501 001 |
TREVI | TRTT1556 |
TRICLO | 782098 |
TRISCAN | 8500 11627 |
TRW | JTS509 |
TTC | 08.31.183 |
Technika | RS10651 |
VAICO | V20-7199 |
VEMA | 25274 |
WILMINK | WG1992466 |
WILMINK | WG2028965 |
WILMINK | WG2040392 |
WILMINK | WG2250000 |
WILMINK | WG2290412 |
WXQP | 260391 |
YTT | Y613036 |
ZEKKERT | SS-1628 |
alp | ALP-006818 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.