- Długość [mm]: 95
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,255
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21129 |
4U Autopa | F42702 |
4U | BW-F-42702 |
A.B.S. | 260429 |
ABTEX | BSL4013S |
ACEMARK | 203944 |
AKRON-MALÒ | 27157 |
APEC | AST4513 |
APLUS | 14603AP |
ASMETAL | 26BM2810 |
AUTLOG | FT1221 |
AUTO-SPEED | 290RT01607 |
AUTOMEGA | 210649510 |
AYD OE | 96-03492 |
AYWIPARTS | AW1350483LR |
BAPMIC | BACB12-562007 |
BBR | 001-10-22580 |
BENDIX | 042469B |
BGA | LS0954 |
BIRTH | BX5080 |
BMW | 33 50 3 412 794 |
BMW | 33 50 3 413 197 |
BMW | 33 50 3 414 297 |
BORG BECK | BDL6778 |
BSG | BSG 15-310-089 |
CAUTEX | 750112 |
COMLINE | CSL7260 |
CORTECO | 49400980 |
CPB | 505737 |
CWORKS | F250R0006 |
DAKAtec | 120065HQ |
DELPHI | TC1485 |
DLZ | SL0538 |
DLZ | SL9021-A |
DYS | 30-56060 |
ETS | 03.LB.207 |
FAG | 818 0162 10 |
FAI | SS5666 |
FARE SA | F0905B |
FARE-MX | F0905B |
FEBI | 27198 |
FIRST LINE | FDL6778 |
FLENNOR | FL0925-H |
FORMPART | 1208039 |
FR REDAELL | 7-532 |
FR REDAELL | 7-532K |
FREY | 860103801 |
G.U.D. | GSP301185 |
GOOM | RS-0098 |
GSP-BR | S050071 |
GSP | S050071 |
HART | 423 853 |
IMPERGOM | 35915 |
JPG | 1450500100 |
KAGER | 85-0242 |
KAMOKA | 9030043 |
KAWE | 8500 11624 |
LEMFO | 27171 02 |
LYNXAUTO | C7140LR |
MAG | 301191620730 |
MANDO | MSC015017 |
MAPCO | 51641HPS |
MDR | GSP-S050071 |
MERTZ | M-S1648 |
METALCAUCH | 05851 |
METZGER | 53012719 |
MEYLE | 316 060 0011/HD |
MGA | SA5279 |
MONROE | L11624 |
MOOG | BM-LS-3858 |
MOTAQUIP | VSL946 |
MS | 27171-PCS-MS |
Meistersat | 33503414297-EC |
NAPA | NST4513 |
NK | 5111521 |
NTY | ZLT-BM-003 |
OCAP | 0504216 |
OE Germany | 802032 |
OE Germany | 802033 |
OPTIMAL | G7-1036 |
OSSCA | 25366 |
PATRON | PS4308 |
PLYOM | P750112 |
PRT | 6200187 |
QH TALBROS | QLS3444S |
QUINTON HA | QLS3444S |
RIDEX | 3229S0439 |
RIW | BW4036 |
RIW | BW4036P |
RODRUNNER | LS-B-838 |
RTS | 97-99545 |
RUV | 925016 |
SASIC | 2306060 |
SBS | 19145111521 |
SCHNIEDER | BMS22.00719 |
SIDEM | 21365 |
SPIDAN CHA | 57720 |
STC | T405851 |
STELLOX | 56-03492-SX |
SYD | 2102009 |
Stark | SKST-0230438 |
TALOSA | 50-02402 |
TEKNOROT | B-838 |
TOPRAN | 501 002 |
TREVI | TRTT1558 |
TRICLO | 782100 |
TRISCAN | 8500 11624 |
TRW | JTS486 |
TTC | 08.30.064 |
URO PARTS | 33503414297 |
VAICO | V20-7198 |
VEMA | 25275 |
WILMINK | WG1992495 |
WILMINK | WG2028966 |
WILMINK | WG2040393 |
WILMINK | WG2250001 |
WILMINK | WG2292166 |
WOLVER | SP403900 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.