- Średnica wewnętrzna [mm]: 22,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 24,0
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,095
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | SWAG 40 92 2300 | 40 92 2300 |
1 szt. | SWAG 40 98 9353 | 40 98 9353 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21404 |
4U Autopa | F36980 |
4U Autopa | R07233 |
4U | OP-F-36980 |
A.B.S. | 260105 |
ACEMARK | 142805 |
ACEMARK | 201212 |
AIC | 51236 |
AKRON-MALÒ | 280312 |
APLUS | 11608AP |
ASAM | 70654 |
ASMETAL | 26OP0300 |
AUTLOG | FT1198 |
AUTO-SPEED | 290RT01289 |
AUTOMEGA | 110189610 |
AYD OE | 96-00497 |
AYWIPARTS | AW1350225LR |
Aslyx | AS-200885 |
BBR | 001-10-20642 |
BENDIX | 042794B |
BGA | LS9523 |
BIRTH | 5406 |
BOGE | 87-927-A |
BOGE | 88-592-S |
BORG BECK | BDL6414 |
BSG | BSG 65-310-031 |
CAUTEX | 480133 |
CORTECO | 49399929 |
CORTECO | 49400859 |
CORTECO | 80000146 |
CPB | 501009 |
CTE | CSL15003 |
DAKAtec | 120370 |
DELPHI | TD270W |
DENCKERMAN | D140015 |
DJ PARTS | DL1514 |
DLZ | SL1162 |
DYS | 30-75631 |
EGT | 131028EGT |
EGT | 181208EGT |
FAG | 818 0178 10 |
FAI | SS412 |
FARE SA | F0904O |
FARE-MX | F0904O |
FEBI | 07706 |
FEBI | 7706 |
FIRST LINE | FDL6414 |
FLENNOR | FL579-H |
FORMPART | 2000009 |
FORTUNE LI | FZ7232 |
FRAP | F2210 |
G.U.D. | GSP301047 |
GATES | AWS2283 |
GM | 090278579 |
GM | 90278579 |
GOOM | RS-0027 |
GOOM | RS-0301 |
GSP | 510836 |
HART | 421 058 |
HART | 423 827 |
HUTCHINSON | 590039 |
IMPERGOM | 31329 |
JPG | 1240400100 |
JPG | 1240400110 |
KAGER | 85-0148 |
KAUTEK | OP-BS103 |
KAUTEK | OP-BS132 |
KAWE | 8500 24601 |
KRAFT AUTO | 4231792 |
KRAFT AUTO | 4301550 |
KRAFTVOLL | 13040036 |
LEMFO | 12202 02 |
LEMFO | 31476 01 |
LYNXAUTO | C7026LR |
MANDO | MSC015575 |
MAPCO | 33726 |
MAXGEAR | 72-1248 |
MDR | GSP-510836 |
MEHA AUTOM | MH20472 |
MERTZ | M-S0205 |
METALCAUCH | 02628 |
METZGER | 53001718 |
MEYLE | 616 060 1001/S |
MGA | SA5192 |
MILES | DB78203 |
MONROE | L24601 |
MOOG | OP-LS-1994 |
MOTAQUIP | VSL126A |
MS | 12202-PCS-MS |
MS | 12202-SET-MS |
MTR | 915373 |
NK | 5113605 |
OCAP | 0180471 |
OCAP | 0180471-K |
OCAP | 180471 |
OE Germany | 800200 |
OMG SRL | G20.1694 |
OPEL | 03 50 260 |
OPEL | 3 50 260 |
OPENPARTS | SSL1111.11 |
OPTIMAL | G7-680 |
Omnicraft | 2394774 |
PATRON | PS4247 |
PLYOM | P480133 |
PROFIT | 2305-0001 |
PROFIT | 2307-0231 |
PRT | 6200031 |
Profession | 61280040 |
QUARO | QS3257 |
QUINTON HA | QLS1957S |
RAPRO | R59090 |
REINHOCH | RH06-5006 |
RIDEX | 3229S0349 |
RIW | OP12045 |
RIW | OP4002 |
RODRUNNER | LS-O-409 |
RTS | 97-90380 |
RUV | 915373 |
SASIC | 9001510 |
SBS | 19145113605 |
SCT | TS 531 |
SIDEM | 9866 |
SKF | VKDS 345015 |
SPIDAN CHA | 46905 |
STC | T402628 |
STELLOX | 56-00497-SX |
STELLOX | 56-00665-SX |
Storm | F0904O |
TALOSA | 50-02552 |
TEDGUM | 00507130 |
TEKNOROT | O-409 |
TEKNOROT | OP-BS103 |
TOPRAN | 200 463 |
TOPRAN | 206 941 |
TREVI | TRTT4214 |
TRICLO | 788283 |
TRISCAN | 8500 24601 |
TRW | JTS278 |
TRW | JTSB0067 |
Technika | RS4430 |
UNIGOM | 391530C |
VAICO | V40-1288 |
VAUXH | 090278579 |
VAUXH | 90278579 |
VEMA | 22522 |
WILMINK | WG1993145 |
WILMINK | WG2032439 |
WILMINK | WG2032445 |
WILMINK | WG2041174 |
WILMINK | WG2041194 |
WILMINK | WG2239183 |
WILMINK | WG2239561 |
WILMINK | WG2291197 |
WILMINK | WG2292057 |
WOLVER | SP403990 |
WTI automo | A837678 |
YTT | Y1433 |
YTT | Y644011 |
ZEKKERT | SS-1355 |
alp | ALP-000885 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.